Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8503
Название: Особливості STREAM-освіти на основі розробки розвиваючих комп`ютерних ігор з використанням сенсорів контролю рухів людини MS KINECT
Другие названия: Features of STREAM-education based on computer game development by using human motion sensor MS KINECT
Авторы: Блажко, О. А.
Рященко, О. І.
Ключевые слова: STEAM
project based learning
computer game
human motion control sensors
проектне навчання
комп`ютерна гра
сенсори контролю руху людини
Дата публикации: 7-Дек-2018
Издательство: ОНПУ
Библиографическое описание: Блажко, О. А. Особливості STREAM-освіти на основі розробки розвиваючих комп`ютерних ігор з використанням сенсорів контролю рухів людини MS KINECT / О. А. Блажко, О. І. Рященко // Project, Program, Portfolio p3 management : третя Міжнарод. наук.-практ. конф. : тези доп., м. Одеса, 07–08 груд. 2018 р. / Одес. нац. політехн. ун-т. – Одеса, 2018. – Т. 2. – С. 11–15.
Краткий осмотр (реферат): This paper describes the links between STREAM education components (Science, Technology, Reading/Writing, Engineering, Arts, Mathematics) and the stages of computer game development (StoryTelling / Scripts, GameDesign, 2D / 3D-Computer graphics, Programming, Functional / Emotional Testing, Game Level, Marketing) on the example of the use of human motion control sensors.It is showed examples of experiments during the organization of two master classes in event «Meet and Code 2018».
В роботі описані зв'язки між компонентами STREAM-освіти (Science, Technology, Reading/Writing, Engineering, Arts, Mathematics) та етапами розробки комп’ютерних ігор (StoryTelling/Scripts, GameDesign, 2D/3D-Computer graphics, Programming, Functional/Emotional Testing, Game Level, Marketing) на прикладі використання сенсорів контролю руху людини. Показані приклади експериментів під час організації двох майстер-класів Meet and Code 2018.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8503
ISSN: 2522-9435
Располагается в коллекциях:Статті каф. ІПЗ
Project, Program, Portfolio Management. P3M - 2018

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Эл версия 2й том Р3М-2018-11-15.pdf485.78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.