Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8561
Название: Тенденції розвитку внутрішнього ринку макаронних виробів в Україні
Авторы: Бавико, Олександр Євгенович
Ключевые слова: внутрішній ринок
макаронні вироби
асортимент
обсяг ринку
критерії споживчого вибору
структура ринку
Дата публикации: 2018
Издательство: Донецький нацональний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
Библиографическое описание: Бавико, О. Є. Тенденції розвитку внутрішнього ринку макаронних виробів в Україні / О. Є. Бавико // Торгівля і ринок України : темат. зб. наук. пр. – Кривий Ріг, 2018. – № 1 (43). – С. 43-50.
Краткий осмотр (реферат): Мета. Метою представленого дослідження є визначення основних тенденцій розвитку внутрішнього ринку макаронних виробів, формування короткострокових прогнозів щодо обсягів та специфіки попиту на відповідні продукти з метою їх використання у процесі формування асортиментної політики великих торговельних мереж. Методи. У дослідженні використано комплекс загальнонаукових методів: узагальнення, порівняння, побудови та аналізу динамічних рядів даних, структурно-функціонального аналізу та екстраполяції у прогнозуванні. Результати. Обсяг реалізації макаронних виробів за період з 2010 по 2017 рр. зріс на 191,6 % і склав 3018 млн. грн. у порівняних до 2010 р. цінах зростання складає 46,5 %. Споживання макаронних виробів населенням України при середній вартості в діапазоні 12–15 грн. за кг, склало 4,7–5,9 кг на одну особу. Кризове зменшення обсягів ринку у 2014–2015 рр., змінилось стабілізацією та помірним зростанням у 2016–2017 рр. Короткостроковий прогноз на період 2018–2019 рр. вбачає зростання ринку на рівні середньорічних темпів, які складають 6,6 %, що робить ринок макаронних виробів одним з можливих напрямів для розширення фінансових вкладень. Загальна динаміка частки макаронних виробів вітчизняного виробництва на внутрішньому ринку є від’ємною, у 2017 році відповідний показник склав 74,9 %, що на 4,9 % менше ніж у 2010 р. Лідерами за часткою товарних позицій, що складає 96 % в асортименті супермаркетів торговельних мереж є українські виробники. Основними серед споживчих уподобань покупців при виборі макаронних виробів є: стабільно висока якість, виготовлення з твердих сортів пшениці, відомий бренд, приємний зовнішній вигляд виробів, приваблива упаковка, низька вартість.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8561
ISSN: 2079-4762
Располагается в коллекциях:Статті каф. ПіТ



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.