Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8581
Название: Забезпечення ефективності маркетингових компаниій за допомогою машинного навчання
Другие названия: Providing of efficiency of marketing компаниій is by means of machine studies
Авторы: Шпинковська, Марія Іванівна
Голобородько, В. В.
Ключевые слова: Комп'ютерні системи, мережі, штучний інтелект, машинне навчання, machine studies
Дата публикации: 20-Мар-2019
Издательство: Наукове видання «комп'ютерні інтелектуальні системи та мережі»
Библиографическое описание: Голобородько, В. В. Забезпечення ефективності маркетингових компаниій за допомогою машинного навчання / В. В. Голобородько, М. І. Шпинковська // Комп’ютерні інтелект. системи та мережі : XІІ Всеукр. наук.-практ. WEB конф. аспірантів, студентів та молодих вчених : матеріали конф., 20-22 берез. 2019 р. / Кривор. нац. ун-т. - Крівий Ріг, 2019. - С. 103-104.
Краткий осмотр (реферат): Визначено необхідність застосування технологій машинного навчання для ефективного прогнозування успіху маркетингової акції фінансової установи. Запропоновано заходи з відбору найбільш інформативних ознак для досягнення мети.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8581
Располагается в коллекциях:НДРС каф. ВММС

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
-2019 (1).pdf3.82 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.