Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9002
Название: Modern Lead Generation in Internet Marketing for the Development of Enterprise Potential
Авторы: Laburtseva, Olena
Bondarenko, Svitlana
Kharchenko, Tetyana
Sadchenko, Оlena
Lebedieva, Vira
Haidukova, Oleksandra
Бондаренко, Светлана
Бондаренко, Світлана
Харченко, Тетяна
Харченко, Татьяна
Лабурцева, Олена Іванівна
Лебедєва, Віра Василівна
Садченко, Елена Васильевна
Гайдукова, Олександра
Гайдукова, Александра
Ключевые слова: Enterprise Potential
Lead Generation
Internet Marketing
Дата публикации: 2019
Издательство: Blue Eyes Intelligence Engineering & Sciences Publication
Библиографическое описание: Bondarenko, S., Laburtseva, O., Sadchenko, О., Lebedieva, V., Haidukova, O., Kharchenko, T. (2019). Modern Lead Generation in Internet Marketing for the Development of Enterprise Potential. International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering (IJITEE), Vol. 8, Iss. 12, p. 3066-3071.
Modern Lead Generation in Internet Marketing for the Development of Enterprise Potential / S. Bondarenko, O. Laburtseva, О. Sadchenko, V. Lebedieva, O. Haidukova, T. Kharchenko // International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering (IJITEE). - 2019. - Vol. 8, Iss. 12. - P. 3066-3071.
Краткий осмотр (реферат): The buying process has changed, and marketers need to look for new ways to attract customers. Instead of reaching potential customers through mass advertising and e-mail newsletters, marketers should now focus on learning how to build and maintain ongoing customer relationships According to statistics, 96% of new visitors to the site are not yet ready to make a purchase, although they are all potential customers. This figure shows how important lead generation is. Visitors to your site is just the beginning of the lead generation process. If the company does not have a clear strategy that will translate potential customers into buyers, it will constantly lose in the market and lose profits. It is necessary to analyze the main indicators of lead generation efficiency, return on investment, and conversion.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://www.ijitee.org/wp-content/uploads/papers/v8i12/L24771081219.pdf
10.35940/ijitee.L2477.1081219
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9002
ISSN: 2278-3075
Располагается в коллекциях:Статті каф.АМПР

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
L24771081219.pdfModern Lead Generation in Internet Marketing for the Development of Enterprise Potential791.23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.