Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9096
Название: Використання концепції цифрового маркетингу в діяльності фармацевтичного підприємства
Авторы: Капустян, Ірина Володимирівна
Соколовська, Зоя Миколаївна
Капустян, Ирина Владимировна
Kapustyan, Iryna
Соколовская, Зоя Николаевна
Sokolovska, Zoia
Ключевые слова: цифровий маркетинг, фармацевтичне підприємство, імітаційне моделювання, AnyLogic
Дата публикации: 31-Окт-2017
Издательство: Одеса: "ТЕС"
Библиографическое описание: Соколовська, З. М. Використання концепції цифрового маркетингу в діяльності фармацевтичного підприємства / З. М. Соколовська, І. В. Капустян // Маркетинг і цифрові технології. - 2017. - Т. 1, № 2. - С. 77-91.
Краткий осмотр (реферат): Розкрито сутність, мету та можливості цифрового маркетингу. Визначені переваги використання концепцій цифрового маркетингу в процесі управління підприємствами. Проаналізовано стан та перспективи розвитку цифрового маркетингу на підприємствах фармацевтичної промисловості. Досліджені можливості імітаційного моделювання, як математичного інструменту реалізації конкретних аспектів цифрового маркетингу. Прикладні аспекти застосування імітаційного моделювання представлені на прикладі моделі проведення рекламної компанії підприємством фармацевтичної галузі. Модель реалізована на платформі системи багатопідходного імітаційного моделювання AnyLogic. Доцільність використання запропонованого математичного інструментарію у підвищенні ефективності маркетингової діяльності підприємств підтверджена наведеними результатами імітаційних експериментів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9096
ISSN: 2522-9087
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф. ЕКІТ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
mardigt_2017_1_2_7.pdfВИКОРИСТАННЯ КОНЦЕПЦІЙ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА680.75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.