Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9219
Название: Simulation technologies in the strategic management of advertising processes of pharmaceutical enterprises
Другие названия: Імітаційні технології в стратегічному управлінні рекламними процесами фармацевтичних підприємств
Авторы: Kapustyan, Iryna
Sokolovska, Zoya
Frolova, Larysa
Соколовська, Зоя Миколаївна
Соколовская, Зоя Николаевна
Капустян, Ірина Володимирівна
Капустян, Ирина Владимировна
Фролова, Лариса Володимирівна
Фролова, Лариса Владимировна
Ключевые слова: advertising strategy, pharmaceutical enterprise, simulation modeling, model-simulator, simulation experiments
Дата публикации: Сен-2019
Издательство: Česká republika, Nemoros
Библиографическое описание: Sokolovska, Z., Frolova, L., Kapustyan, I. (2019). Simulation technologies in the strategic management of advertising processes of pharmaceutical enterprises. Modern Science – Moderní věda, Prague, N 4, p. 22–37
Sokolovska, Z.Simulation technologies in the strategic management of advertising processes of pharmaceutical enterprises / Z. Sokolovska, L. Frolova, I. Kapustyan // Modern Science – Moderní věda. – Prague, 2019. – N 4. – P. 22–37
Краткий осмотр (реферат): The development of modern information and communication technologies contributes to the improvement of advertising strategies, as effective tools of pharmaceutical marketing. The feasibility of attracting methods of simulation as tools of making strategic advertising decisions is substantiated. The simulation model-simulator is proposed, developed using the combination of agent and system-dynamic approaches on the AnyLogic software platform. The decision-making process is illustrated by the results of various types of simulation experiments.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9219
ISSN: 2336-498X
Располагается в коллекциях:Статті каф. ЕКІТ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ms_4_2019.pdfSimulation technologies in the strategic management of advertising processes of pharmaceutical enterprises2.08 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.