Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9278
Название: Репрезентація дитячих образів у фільмах жанру хорор у контексті деконструкції відносин дорослої і дитячої культур
Другие названия: REPRESENTATION OF CHILDREN’S IMAGES IN THE FILMS OF THE HORROR GENRE IN THE CONTEXT OF DECONSTRUCTING THE RELATIONS OF ADULT AND CHILD CULTURES
Авторы: Доброєр, Наталія Вікторівна
Швець, Альона Іванівна
Доброер, Наталья Викторовна
Dobroier, Nataliia
Швец, Алена Ивановна
Shvets, Alyona
Ключевые слова: феномен дитинства, фільми жахів, репрезентація дитячих образів, деконструкція культурних відносин, культура дорослих, дитина як Чужий.
the phenomenon of childhood, horror films, there presentation of children's images, the deconstruction of cultural relations, the culture of adults, the child as a stranger.
Дата публикации: 2019
Издательство: Гілея
Библиографическое описание: Швець, А. І. Репрезентація дитячих образів у фільмах жанру хорор у контексті деконструкції відносин дорослої і дитячої культур / А. І. Швець, Н. В. Доброєр // Гілея : наук. вісн. : зб. наук. пр. – Київ, 2019. – Вип. 145 : Філософ. науки. – С. 58–62.
Краткий осмотр (реферат): У даній роботі розглядаються способи репрезентації образів «дітей - вбивць» в сучасній масовій культурі, на прикладі фільмів жахів кінця XX - початку XXI ст. У контексті сучасних культурних трансформацій Дитинство набуває нових характеристик суб'єкта відносин соціокультурного процесу. У роботі обґрунтовується наявність характеристик Іншого в образі Дитини, а також простежуються трансформації лику Іншого і поява характерних рис Інакшого і Чужого в дитячому образі. Робота присвячена аналізу механізмів репрезентації дитячого образу, виявлення поведінкових моделей Дорослого і Дитини, а також деконструкції відносин Дорослої і Дитячої культур на базі досліджуваних фільмів жанру хорор. Робиться висновок, що сучасне дитинство знаходиться у зоні соціального ризику, у внутрішній організації дитини здійснилися глибокі зрушення. Наслідком їх стала зміна стандартни хдитячих біографій, стилів життя, форм соціального контролю,а також мінливих соціальних стандартів поведінки.
In this paper, we consider ways of representing the images of "killerchildren" in modern mass culture on the example of horror films of the late XX - early XXI centuries. In the context of modern cultural transformations, Childhood ac quires new characteristics of the subject of their lotions of the sociocultural process. The work substantiates the presence of the characteristics of the Other in the image of the Child, andalsotracesthetransformationsofthefaceoftheOtherandtheappearanceofthecharacteristicfeaturesoftheStrangeandtheAlieninthechild'simage. The work is devoted to the analysis of the mechanisms of representation of the child's image, the identification of the behavioral models of the adult and the child, as well as the deconstruction of there lotions of adult and child cultures based on the studied films horrorgenre. The conclusion is that modern child hood is in a socialrisk zone, deep changes have taken place in the internal organization of the child. The consequence of the sechanges was the change in standard child biographies, lifestyles, forms of social control, as well as changing social standards of conduct.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9278
Располагается в коллекциях:Статті каф. КФК

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Доброер, Швец Репрезентація дитячих образів у фільмах жанру хорор у контексті деконструкції відносин дорослої і дитячої культур.pdfРЕПРЕЗЕНТАЦІЯ ДИТЯЧИХ ОБРАЗІВ У ФІЛЬМАХ ЖАНРУ ХОРОР У КОНТЕКСТІ ДЕКОНСТРУКЦІЇ ВІДНОСИН ДОРОСЛОЇ І ДИТЯЧОЇ КУЛЬТУР268.72 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.