Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9420
Название: Модель процесу формування іміджу туристської дестинації
Другие названия: Model of the process of forming the image of tourist destinations
Авторы: Арбузова, Юлія Вікторівна
Arbuzova, Yuliia
Ключевые слова: туристська дестинація
інноваційні технології
Дата публикации: 2016
Издательство: О.: Наука і техніка
Библиографическое описание: Арбузова, Ю. В. Модель процесу формування іміджу туристської дестинації / Ю. В. Арбузова // Інформ. технології в освіті, науці та вир-ві = Information technologies in education, science and production : зб. наук. пр. – Одеса, 2016. – Вип. 2 (13). – C. 252–262.
Краткий осмотр (реферат): Створення конкурентноспроможної туристської дестинації має велике значення для розвитку економіки країни (регіону). У статті розглядається підход до розвитку туристських дестинацій через формування позитивного іміджу та управління ним з використанням проектного підходу. Важливим етапом ефективного управління іміджем дестинації є створення моделі процесу формування іміджу туристської дестинації з застосуванням методів аналізу і синтезу, декомпозиції, методу узагальнення та дедукції, методу аналогії. На основі аналізу вітчизняного та зарубіжного досвіду розроблені етапи та процеси створення сприятливого іміджу туристської дестинації.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9420
Располагается в коллекциях:Статті ІДЗО

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Статья 2016.pdf208.9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.