Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9489
Название: Управління прибутком ПАТ «Дніпрополімермаш» на основі соціально-відповідального маркетингу
Другие названия: Profit management of PJSC "Dnepropolymermash" on the basis of socially responsible marketing
Авторы: Новіков, Д.Ф.
Ключевые слова: маркетинг
машинобудування
прибуток
витрати
соціальна відповідальність
ефективність
Дата публикации: 2018
Издательство: Одеський національний політехнічний університет
Библиографическое описание: Новіков, Д. Ф. Управління прибутком ПАТ «Дніпрополімермаш» на основі соціально-відповідального маркетингу / Д. Ф. Новіков // Економіка: реалії часу. – 2018. – № 4 (38). – С. 70–75. – Бібліогр.: 7 назв.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається вплив соціально-відповідального маркетингу на прибуток машинобудівних підприємств. Аналізується процес прийняття рішення про участь у міжнародному тендері виробництва великогабаритних пресформ. В якості критерію для прийняття рішення розглядається величина прибутку підприємства від виконання контракту і мінімізація ризику невиконання цього контракту. Після невдалої спроби участі в тендері, аналізоване підприємство розробило три варіанти подальших дій: відмовитися від подальшої участі в тендері, навмисне знизити в документації час виробництва прес-форм, розробити нову технологію виробництва на новому устаткуванні. У статті детально описано кожен із запропонованих варіантів прийняття рішення. Дістало подальший розвиток концепція про необхідність проведення на машинобудівних підприємствах України технічного переозброєння, яке дозволяє створювати конкурентоспроможну продукцію.
The article examines the impact of socially responsible marketing on the profit of machine-building enterprises. The process of making a decision on participation in an international tender for the production of large-sized molds is analyzed. As a criterion for decision-making, the size of the company's profit from contract performance and minimization of the risk of nonfulfillment of this contract are considered. After the unsuccessful attempt to participate in the tender, the company analyzed developed three options for further action: to refuse further participation in the tender, to deliberately reduce the time of production of molds in the documentation, to develop a new production technology on the new equipment. The article describes in detail each of the proposed decision options. The concept of the need to carry out technical re-equipment at the machine-building enterprises of Ukraine, which allows the creation of competitive products, has been further developed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://economics.opu.ua/files/archive/2018/No6/70.pdf
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9489
ISSN: 2226-2172
Располагается в коллекциях:Статті каф. ОАіА

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
70.pdfУправління прибутком ПАТ «Дніпрополімермаш» на основі соціально-відповідального маркетингу417.53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.