Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 17.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Соціокультурне середовище закладу вищої освіти як підґрунтя становлення особистостіКубко, Валентина Петрівна; Розова, Тамара Вікторівна; Кубко, Валентина Петровна; Kubko, Valentyna; Розова, Тамара Викторовна; Rozova, Tamara
Мар-2018Особливості та видовий склад документів у геймдизайніЛугова, Тетяна Анатоліївна; Полякова, Анна; Луговая, Татьяна Анатольевна; Luhova, Tetiana; Polyakova, Anna
2018Соціально-філософський аспект тайм-менеджментуКубко, Валентина Петрівна; Торконяк, Софія; Торконяк, София; Torkoniak, Sofiia; Кубко, Валентина Петровна; Kubko, Valentyna
2018Стратегія формування корпоративної культури закладу вищої освітиКубко, Валентина Петрівна; Шиндор, Аліна; Шынлор, Алина; Shyndor, Alina; Кубко, Валентина Петровна; Kubko, Valentyna
2018Підготовка майбутніх фахівців соціономічної сфери до професійної взаємодіїПанькевич, Олена Олександрівна; Панькевич, Елена Александровна; Pankevych, Olena
Июн-2018Гейміфікація методів класифікації в контексті інформаційного суспільстваЛугова, Тетяна Анатоліївна; Раєва, Вікторія; Луговая, Татьяна Анатольевна; Luhova, Tetiana; Раева, Виктория; Raieva, Viktoriia
Июн-2018Застосування ігрових технологійї під час підготовки майбутніх фахівців соціономічної сфери: акмеологічний підхідПанькевич, Олена Олександрівна; Панькевич, Елена Александровна; Pankevych, Olena
2018Становлення галузевого документознавства як наукової та навчальної дисципліниЛугова, Тетяна Анатоліївна; Луговая, Татьяна Анатольевна; Luhova, Tetiana
2018Електронний цифровий підпис: німецький досвід конституюванняЛугова, Тетяна Анатоліївна; Дрига, Альона; Луговая, Татьяна Анатольевна; Luhova, Tetiana; Дрыга, Альона; Dryha, Alona
2018Features of using the canvas-oriented approach to game designLuhova, Tetiana; Blazhko, Oleksanrd