Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8263
Название: Стратегія формування корпоративної культури закладу вищої освіти
Другие названия: STRATEGY OF DEVELOPMENT OF CORPORATE CULTURE IN A HIGHER EDUCATION INSTITUTION
Авторы: Кубко, Валентина Петрівна
Шиндор, Аліна
Шынлор, Алина
Shyndor, Alina
Кубко, Валентина Петровна
Kubko, Valentyna
Ключевые слова: корпоративна культура, комунікативна стратегія, заклад вищої освіти.
corporate culture, communicative strategy, institution of higher education.
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Кубко, В. П. Стратегія формування корпоративної культури закладу вищої освіти / В. П. Кубко, А. В. Шиндор // Гілея : наук. вісн. : зб. наук. пр. – Київ, 2018. – Вип. 138, ч. 2. – С. 209–213.
Краткий осмотр (реферат): Розкрито сутність поняття корпоративної культури закладу вищої освіти та основні підходи до її діагностики та формування. Актуальність теми полягає у важливості розробки та впровадження комунікативної стратегії розвитку в закладі вищої освіти для подальшої успішної діяльності на освітньому ринку. Метою дослідження є аналіз сутності корпоративної культури в системі закладу вищої освіти та стратегій її формування. Застосовуються теоретичні та емпіричні методи дослідження. Висновки: вивчення корпоративної культури закладу вищої освіти проводиться з метою виявлення її реального стану, наявних проблем, а також визначення необхідності і напряму її зміни.
The article deals with the concept of corporate culture of higher education institution and the main approaches to its diagnosis and formation. The urgency of the topic is the importance of working out and implementing a communicative development strategy in a higher education institution for its further successful educational activity on the educational market. The aim of the research is to analyze the essence of corporate culture of a higher education institution. Theoretical and empirical research methods have been used in this work. Conclusions: studying the corporate culture of a higher education institution is carried on with the aim of discovering what its real state is, what problems with it exist, and determining the directions of its change
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8263
ISSN: 2076-1554
Располагается в коллекциях:Статті каф. ІДМК

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гілея_138.pdf284.08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.