Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9940
Название: Вплив жорсткості пружини на ефективність пружинно-гідравлічного гальма
Другие названия: Spring rigidity influence on the spring-hydraulic shock absorber efficiency
Авторы: Семенюк, В. Ф.
Вудвуд, О. М.
Ключевые слова: мостовий кран
пружинно-гідравлічне гальмо
динамічні навантаження
жорсткість пружини
Дата публикации: Июл-2019
Издательство: ТОВ "Інтерпринт"
Библиографическое описание: Семенюк, В. Ф. Вплив жорсткості пружини на ефективність пружинно-гідравлічного гальма / В. Ф. Семенюк, О. М. Вудвуд // Підйомно-транспорт. техніка. - 2019. - № 1. - С. 16-25.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто конструкцію нового гальма кранів – пружинно-гідравлічного. Наукова ідея створення пружинно-гідравлічного гальма: гальмівний момент створюється не за рахунок сил тертя гальмівного пристрою, а за рахунок сили стиску пружини, яка в гальмівному пристрої сприймає кінетичну енергію руху крана. Запропонована конструктивна схема пружинно-гідравлічного гальма та описано принцип його дії. Для запропонованої конструкції гальма проведено дослідження роботи гальма з різними типами пружин. Дослідження проводилося за допомогою трьохмасової динамічної моделі, що враховує використання пружинно-гідравлічного гальма в конструкції механізму пересування крану. Шляхом вирішення системи диференційних рівнянь чисельним методом, що описують динамічну модель крану при гальмуванні, досліджено вплив пружин різних жорсткостей з лінійною характеристикою, які встановлюються в гальмо на величину динамічних навантажень в металоконструкції та приводі мостового крану. При дослідженні приймалися пружини з діапазоном жорсткостей від 1000 Н/м до 18000 Н/м. Для кожного розрахунку визначався характер зміни сил, що діють на привід й металоконструкцію крана та знаходилась максимальна величина динамічних навантажень з контролем величини часу та шляху гальмування. Окремо проведені дослідження складеної пружини, що має три жорсткості та оцінено її роботу при встановленні в гальмо. При переході на більшу жорсткість спостерігається сплеск динамічних сил, але така конструкція дозволяє суттєво зменшити габаритні розміри пружинно-гідравлічного гальма. З огляду запропонованої конструкції та проведених досліджень надано рекомендації, щодо вибору жорсткостей пружин для пружинно-гідравлічного гальма.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9940
ISSN: ISSN 2311-0368 (Print) ISSN 2409-1049 (Online)
Располагается в коллекциях:Статті каф. ПТРО

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pidtt_2019_1_4.pdf551.19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.