Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9942
Название: | Вплив гідравлічного опору на ефективність пружинно-гідравлічного гальма |
Другие названия: | Hydraulic resistance influence on the spring-hydraulic shock absorber efficiency |
Авторы: | Семенюк, В. Ф. Вудвуд, О. М. |
Ключевые слова: | мостовий кран пружинно-гідравлічне гальмо тормозная сила гідравлічний опір динамічні навантаження |
Дата публикации: | Сен-2019 |
Издательство: | ТОВ "Інтерпринт" |
Библиографическое описание: | Семенюк, В. Ф. Вплив гідравлічного опору на ефективність пружинно-гідравлічного гальма / В. Ф. Семенюк, О. М. Вудвуд // Підйомно-транспорт. техніка. - 2019. - № 2. - С. 26-34. |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглянуто спосіб керування пружинно-гідравлічним гальмом за рахунок створення гідравлічного опору. Обґрунтовано доцільність використання керуючого гідроприводу. При такому підході, гідравлічний привід гальма виконує не тільки замикаючу функцію, не даючи розряджатися пружині при повній зупинці крана, але й силову, створюючи гальмівну силу або її частину при спільній роботі з пружиною. Опір в гідравлічній частині пружинно-гідравлічного гальма складається з опорів у трубопроводі (на прямих ділянках та місцеві опори) й гідравлічному устаткуванні. За рахунок підбору гідравлічного устаткування можливо керувати величиною гідравлічного опору, ти самим впливаючи на гальмівну силу пружинно-гідравлічного гальма. Величина гідравлічного опору на пряму пов'язана з величиною гідравлічних втрат. Використовуючи величину гідравлічного опору та характер його зміни досліджено процес гальмування крана пружинно-гідравлічним гальмом тільки за рахунок гідравлічного опору. На початку гальмування відбувається невеликий підйом гальмівної сили до величини 10000 Н пов'язаний з відкриттям гідравлічного клапана, після чого відбувається плавне збільшення сили (вихід апаратури на робочу величину регулювання) і потім до кінця гальмування гальмівна сила приймає постійне значення. Встановлено, що при сумісній роботі гідравлічного опору та пружини, можна суттєво зменшити жорсткість пружини з 7000-9000 Н/м до 3000-5000 Н/м, що в свою чергу дозволяє зменшити габаритні розміри гальма, а також керувати величиною та законом зміни гальмівної сили. Така комбінація дозволяє зменшити динамічні навантаження в приводі та металоконструкції крана при гальмуванні на 30-40% порівняно з нормально замкнутим колодковим гальмом. Надано рекомендації, щодо вибору пружини та величини гідравлічного опору для пружинно-гідравлічного гальма. This research deals with the way of spring-hydraulic brake controlling through hydraulic resistance creating. Substantiated is the controlling hydraulic drive use expediency. With this approach, the brake’s hydraulic drive performs not only the locking function preventing the spring from breaking loose at full stop of the crane, but also power loading one as it creates the braking force totally or partially when engaged together with the spring. The spring-hydraulic brake’s hydraulic part resistance consists of the resistance at pipeline (on straight sections and local resistances) and this one at hydraulic equipment. A right selection of hydraulic equipment allows the hydraulic resistance value control therefore controlling the spring-hydraulic brake braking force. The hydraulic resistance value is directly related to the hydraulic losses value. Using the hydraulic resistance value and its change nature investigated is the process of crane braking with a spring-hydraulic shock absorber only at the hydraulic resistance expense. Braking started, the braking force slightly increases up to a value of 10000 N due to the hydraulic valve opening, after that there is a smooth increase in force (equipment reaching the control function operating value) and then up to the braking process end the braking force holds a constant value. It is established that at the hydraulic resistance and the spring combined action it is possible to significantly reduce the spring stiffness from 7000-9000 N/m to 3000-5000 N/m, that in turn reduces the brake overall dimensions, also allowing the braking force change magnitude and law. This combination reduces dynamic loads in both actuator and metal structure of the braking crane for 30-40% compared to the normally closed drum brake. Elaborated are the recommendations concerning on the choice of spring type and the spring-hydraulic brake’s hydraulic resistance value. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9942 |
ISSN: | ISSN 2311-0368 (Print) ISSN 2409-1049 (Online) |
Располагается в коллекциях: | Статті каф. ПТРО |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pidtt_2019_2_4.pdf | 521.54 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.