Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9950
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗахарченко, Віталiй Iванович-
dc.contributor.authorZakharchenko, Vitalii-
dc.contributor.authorМельниченко, Дмитро Олегович-
dc.contributor.authorMelnychenko, Dmytro-
dc.date.accessioned2019-12-19T22:05:26Z-
dc.date.available2019-12-19T22:05:26Z-
dc.date.issued2018-11-17-
dc.identifier.citationЗахарченко, В. І. Маркетингова оцінка конкурентоспроможності туристичних послуг / В. І. Захарченко, Д. О. Мельниченко // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2018. – № 6 (40). – С. 38–45.uk
dc.identifier.issn2226-2172-
dc.identifier.urihttps://economics.opu.ua/files/archive/2018/No6/38.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9950-
dc.description.abstractЗапропонована методика маркетингової оцінки конкурентоспроможності послуг туристичного підприємства з використанням методу експертного опитування та вагових коефіцієнтів. Методика включає п’ять етапів та враховує точку зору користувачів та якість маркетингової діяльності підприємства. Розрахунки виконані на реальних туристичних підприємствах. Якість туристичних послуг розглядається як сукупність її відмінних характеристик, які дозволяють вивести її оцінку на предмет ступеня задоволеності нею споживача. Зроблені висновки, що: конкурентоспроможність послуги може бути виявленою тільки в результаті порівняння з аналогічними послугами та є відносною характеристикою; вона відображає різницю порівняних послуг-конкурентів за ступенем відповідності вимогам, діючим на ринкуen
dc.description.abstractThe proposed methodology of marketing assessment of the competitiveness of tourist enterprise services using the expert survey method and weighted coefficients. The method involves five stages and takes into account the user’s point of view and the quality of the marketing activities of the enterprise. Calculations are made on real tourist enterprises. The quality of tourist services is considered as a set of its distinctive characteristics, which allow it to be evaluated on the degree of satisfaction of its consumer. It is concluded that: the competitiveness of the service can be detected only as a result of comparison with similar services and is a relative characteristic; it reflects the difference between comparable competitive services and the degree of compliance with the requirements of the marketen
dc.language.isouken
dc.publisherОдеський національний політехнічний університетen
dc.subjectпідприємствоen
dc.subjectтуризмen
dc.subjectпослугаen
dc.subjectконкурентоспроможністьen
dc.subjectоцінкаen
dc.subjectкритеріїen
dc.subjectекспертen
dc.subjectфакторen
dc.subjectспоживачen
dc.subjectenterpriseen
dc.subjecttourismen
dc.subjectserviceen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectevaluationen
dc.subjectcriteriaen
dc.subjectexperten
dc.subjectfactoren
dc.subjectconsumeren
dc.titleМаркетингова оцінка конкурентоспроможності туристичних послугen
dc.title.alternativeMarketing evaluation of the competitiveness of tourist servicesen
dc.typeArticleen
opu.citation.journalЕкономіка: реалії часуen
opu.citation.firstpage38en
opu.citation.lastpage45en
opu.citation.issue6(40)en
Располагается в коллекциях:ЕКОНОМІКА: реалії часу №6(40), 2018

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
38.pdf333.89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора