Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Панькевич, Олена Олександрівна | |
dc.contributor.author | Панькевич, Елена Александровна | |
dc.contributor.author | Pankevych, Olena | |
dc.date.accessioned | 2020-01-14T13:04:41Z | |
dc.date.available | 2020-01-14T13:04:41Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Панькевич, О. Педагогічні умови формування культури професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічної сфери / О. Панькевич // Наук. вісн. Південноукр. нац. педагог. Ун-ту ім. К. Д. Ушинського. – 2018. – № 2 (121). – С. 65–71. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10109 | |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано педагогічні умови формування культури професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічної сфери. Педагогічними умовами в дослідженні виступають: створення сприятливого соціально-психологічного клімату в студентській групі соціономічних спеціальностей з метою забезпечення їхньої взаємодії під час навчання; насичення освітнього процесу інтерактивними методами навчання, що сприяють активізації діяльності майбутні фахівців соціономічної сфери у побудові професійної взаємодії; спрямування позааудиторної роботи студентів соціономічних спеціальностей на вдосконалення вмінь організації конструктивної професійної взаємодії. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | ПНПУ імені К. Д. Ушинського | en |
dc.subject | педагогічні умови, культура професійної взаємодії, соціально-психологічний клімат, інтерактивні методи навчання, позааудиторна робота. | en |
dc.title | Педагогічні умови формування культури професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічної сфери | en |
dc.type | Professional article | en |
opu.kafedra | Кафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльності | uk |
opu.citation.journal | Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського | en |
opu.citation.firstpage | 65 | en |
opu.citation.lastpage | 71 | en |
opu.citation.issue | Випуск 2 (121) | en |