eONPUIR

Українська мова і сучасність: формування мовленнєвої компетентності студентів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Панькевич, Олена Олександрівна
dc.contributor.author Лавренюк, Віолетта Василівна
dc.contributor.author Панькевич, Елена Александровна
dc.contributor.author Pankevych, Olena
dc.contributor.author Лавренюк, Виолетта Васильевна
dc.contributor.author Lavreniuk, Violetta
dc.date.accessioned 2020-01-14T13:30:26Z
dc.date.available 2020-01-14T13:30:26Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Панькевич, О. О. Українська мова і сучасність: формування мовленнєвої компетентності студентів / О. О. Панькевич, В. В. Лавренюк // Інновац. педагогіка. – 2019. – Вип. 17, Т. 1. – С. 133–136. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10114
dc.description.abstract Аналіз сучасних тенденцій розвитку вищої освіти в Україні показав, що актуальним залишається питання забезпечення конституційного статусу державної мови. Виявлено, що в багатьох закладах освіти багато природничих дисциплін і досі викладаються російською мовою, у зв’язку з відсутністю розробленої технічної термінології українською мовою та обмеженою кількістю підручників для викладання технічних предметів. Автори наголошують, що в умовах сьогодення важливе використання української мови без профанації в усіх сферах суспільства і саме вища освіта має бути першою, оскільки готує студентів із різних галузей знань та спеціальностей. У зв’язку з прийняттям нових законів про статус та функціонування української мови як державної, а також появою нової редакції Українського правопису доведено, що формування мовленнєвої компетентності майбутнього фахівця є і залишається одним із основних завдань закладів вищої освіти. Уточнено та конкретизовано сутність поняття «мовленнєва компетентність», яке автори пропонують розглядати як практичне володіння державною мовою та основами культури усного і писемного мовлення в різних сферах спілкування. Одним із найдієвіших засобів формування у студентів мовленнєвої компетентності автори вбачають застосування ігрових технологій, які в аспекті дослідження розуміють як форму організації навчального процесу, в якій обов’язковою вимогою виступає активна та рівноправна взаємодія усіх учасників такого процесу, спрямована на виховання й навчання під час гри й опанування різних соціальних ролей, з метою збагачення індивідуального та суспільного досвіду. На основі запропонованих методів удосконалення умінь і навичок студентів у різних видах мовної діяльності аргументовано застосування ігрових технологій під час вивчення дисципліни «Української мови (за професійним спрямуванням)» для формування у студентів мовленнєвої компетентності. Виокремлено переваги використання інтерактивних технологій під час підготовки майбутніх фахівців у ЗВО. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher ПУ "Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій" en
dc.subject мова, мовна компетентність, мовленнєва компетентність, інтерактивні технології навчання. en
dc.title Українська мова і сучасність: формування мовленнєвої компетентності студентів en
dc.title.alternative UKRAINIAN LANGUAGE AND MODERNITY: FORMING STUDENTS SPEECH COMPETENCY en
dc.type Professional article en
opu.kafedra Кафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльності uk
opu.citation.journal Інноваційна педагогіка en
opu.citation.volume 1 en
opu.citation.firstpage 134 en
opu.citation.lastpage 136 en
opu.citation.issue Вип. 17. en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию