Аннотация:
Мета статті полягає у виявленні особливостей застосування кейс-методів для підвищення
професійної культури студентів-журналістів у закладах вищої освіти в аксіологічному аспекті. У
роботі використано комплекс дослідницьких методів, зокрема при вивченні наукової літератури
послуговувалися аналітичним методом. З метою створення первинного уявлення про проблему і
шляхи її розв’язання – текстологічний. Для вирішення проблеми ідентифікації поняття «професійна
культура журналістів» застосовано термінологічний аналіз. З’ясувати особливості «кейс-методу»
допомогли методи класифікації та порівняння, визначити його специфіку допоміг описовий метод.
Метод узагальнення дав змогу подати результати проведеного дослідження. Наукова новизна полягає
в обґрунтуванні доцільності застосування кейс-методів у процесі професійної підготовки студентівжурналістів у закладах вищої освіти. Висновки. Розкрито доцільність застосування інтерактивних
методів у процесі професійної підготовки студентів-журналістів у закладах вищої освіти.
Виявлено особливості та переваги використання кейс-методів під час вивчення дисципліни «Етика
журналістської, рекламної та PR-діяльності» для підвищення професійної культури журналістів.