eONPUIR

Педагогіка толерантності як технологія навчання англійської мови учнів основної школи

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Тодорцева, Юлія Вікторівна
dc.contributor.author Тодорцева, Юлия Викторовна
dc.contributor.author Todortseva, Julia
dc.date.accessioned 2020-01-25T15:46:15Z
dc.date.available 2020-01-25T15:46:15Z
dc.date.issued 2019-06-03
dc.identifier.citation Тодорцева, Ю. В. Педагогіка толерантності як технологія навчання англійської мови учнів основної школи / Ю. В. Тодорцева // Наук. вісн. Південноукр. нац. педагог. ун-ту ім. К. Д. Ушинського. Педагог. науки. - 2017. - № 2. - С. 100-104. uk
dc.identifier.issn 2663-6085
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10175
dc.description.abstract У статті розкрито особливості підготовки майбутніх соціальних працівників та психологів до професійної мобільності у процесі роботи з жінками, що постраждали від домашнього насильства. Дано визначення професійної мобільності майбутніх соціальних працівників та психологів як комплексної характеристики фахівців соціономічної сфери, що формується в період професійної підготовки у ЗВО, включає обов’язкове поєднання особистісних і професійних якостей, одержаних вмінь та навичок, спрямованих на мобілізацію, максимально швидку адаптацію в умовах непередбачуваності, підвищення позитивного ставлення студентів до власного досвіду професійної діяльності шляхом саморозвитку в умовах динамічних соціальних і професійних змін. Визначено зміст програми «Жінки як об’єкт домашнього насильства» соціологічного бакалаврського дослідження за спеціальністю «Соціальна робота». Метою дослідження є вивчення домашнього насильства по відношенню до жінок, а об’єктом виступають постраждалі від домашнього насильства жінки, які звернулися за допомогою в Одеський міський центр соціальної служби по захисту дітей, сім`ї та молоді. Подано результати дослідження серед жінок, що постраждали від домашнього насильства. Запропоновано рекомендації для підготовки соціальних працівників та психологів у контексті їхньої професійної мобільності щодо роботи з жінками, що постраждали від домашнього насильства, серед яких: запровадження до університетської програми напрямків підготовки фахівців з соціальної роботи або психології обов’язкового курсу стосовно питань гендерної рівності та попередження насильства у сім’ї; здійснення просвітницької діяльності із питань попередження насильства в сім’ї та пропагування ідей гендерної рівності; застосування різноманітних інноваційних методів у процесі підготовки до професійної мобільності майбутніх соціальних працівників та психологів. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher ПУ "Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій" en
dc.subject Педагогіка толерантності як технологія навчання англійської мови учнів основної школи en
dc.title Педагогіка толерантності як технологія навчання англійської мови учнів основної школи en
dc.title.alternative Peculiarities of the training of future social workers and psychologists for professional mobility in the process of working with women who have suffered from domestic violence en
dc.type Article in Index Copernicus en
opu.citation.journal Інноваційна педагогіка en
opu.citation.volume 1 en
opu.citation.firstpage 167 en
opu.citation.lastpage 171 en
opu.citation.issue 13 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию