Аннотация:
В досліджені обґрунтовується доцільність канва-орієнтованого геймдизайна як альтернативи навчально-методичної роботи в закладах освіти. Зазначається доцільність використання цих канв в навчальному процесі, особливо при проєктуванні навчально-методичного комплексу дисциплін. Проблематика розглядається в ракурсі пошуків синергії техніко-формалізованого навчання та креативної свободи викладача. Пропонується перетворити універсальні методичні рецепти у комплекс педагогічних канв, які сумісно проєктують методисти та викладачі, а складають та заповнюють здобувачі освіти. Вказано, що імплементація канв геймдизайну та створення нових суто педагогічних канв реалізує студентоцентрований підхід та цінністно орієнтовану рамку в освіті. Канви є допоміжним інструментом для прийняття рішень у творчому шляху викладача. Можуть бути захопливою навчальною грою для учнів, та зручною паперовою основою для подальшого проєктування віртуальних ігрових середовищ.