eONPUIR

Реклама як маркетингова технологія у виборчих компаніях суб’єктів політичної діяльності

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бабіна, Валентина Олександрівна
dc.contributor.author Бабина, Валентина Александровна
dc.contributor.author Babina, Valentyna
dc.date.accessioned 2020-06-14T12:50:22Z
dc.date.available 2020-06-14T12:50:22Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Бабіна, В. О. Реклама як маркетингова технологія у виборчих компаніях суб’єктів політичної діяльності / В. О. Бабіна // Політикус : наук. журн. - 2019. - Вип. 6. - С. 21-25. uk
dc.identifier.issn 2414-9616
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10681
dc.description.abstract Формування нової політичної системи призвело до значного кількісного зростання політичної реклами, зумовленого поширенням каналів комунікації та використанням нових різноманітних типів рекламних звернень. Нині без рекламних кампаній не можна уявити процеси формування інституту політичного лідерства, виборчі змагання, політичну діяльність як на загальнонаціональному, так і на регіональному рівнях. І в цьому процесі дуже важливо правильно вибрати стратегію поведінки, вибудувати відносини з електоратом, вибрати засоби політичної пропаганди. Метою статті є узагальнення досвіду застосування виборних технологій, специфічні особливості технологічного супроводу електоральних процесів, виявлення основних рекламних інструментів, здатних виявляти інтерес до політичних акторів із боку електорату. Досягнення поставленої мети зумовило постановку та вирішення таких дослідних завдань: розкрити зміст рекламних комунікативних технологій; визначити сучасні характеристики переваг, недоліків і перспективи розвитку реклами у виборчому процесі. Доведено, що децентралізація системи управління, що проводиться в процесі реформування, дала можливість свідомого вибору політичних стратегій, що призвело до необхідності високого професіоналізму в організації політичних кампаній, ретельної їх продуманості, вивіреного залучення ЗМІ, а так само використання сучасних маркетингових принципів і виборчих технологій. Ефективна політична реклама на будь-якому рівні залежить від того, наскільки точно вдалося визначити сподівання аудиторії (виборців), особливостей національного характеру, впливу параметра «довіра – недовіра» на рекламне повідомлення та до засобу його розповсюдження, як сформульована центральна ідея кампанії, чи вдало вона спланована, як розсилка, реклама у мас-медіа (друкованих та аудіовізуальних), наочна агітаційна продукція (плакати і щити), сувенірна продукція (значки, канцтовари, прапори, футболки), розважальні заходи. Дослідження комунікативних технологій політичної реклами багато в чому пояснює результати електорального поля політики і дозволяє прогнозувати підсумки виборів як державного, так і місцевого значення. На сучасному етапі політико-маркетингові технології стають різноманітнішими, і їх застосування відбивається на зміні свідомості населення. en
dc.description.abstract The formation of a new political system has led to a significant quantitative increase in political advertising, which is due to the proliferation of communication channels and the use of new, different types of advertising appeals. In modern times, without advertising campaigns, it is impossible to imagine the processes of formation of the institute of political leadership, election competitions, politicalactivity at the national as well as at the regional level. It is very important to choose the strategy of behavior correctly, to build relations with the electorate, to choose the means of political propaganda in this process. The purpose of the article is to summarize the experience of applying selective technologies, the specific features of technological support of electoral processes, revealing the main advertising tools capable of showing interest to political actors on the part of the electorate. The achievement of this goal led to the formulation and solution of such research tasks: to reveal the content of advertising communicative technologies; to determine the current characteristics of the advantages, disadvantages and prospects of the development of advertising in the electoral process. It has been proved that the decentralization of the management system underway in the process of reform has made it possible to consciously choose political strategies, which led to the need for high professionalism in the organization of political campaigns, careful consideration of them, recruited media, as well as the use of modern marketing principles and electoral technologies. Effective political advertising at any level depends on how accurately it was possible to identify the expectations of the audience (voters), the peculiarities of the national character, the influence of the “trust – distrust” parameter on the advertisement and its means of distribution, as formulated the central idea of the campaign, or successfully. It is planned as a mailing, advertising in the mass media (print and audiovisual), visual advertising products (posters and boards), souvenirs (badges, stationery, flags, t-shirts), entertainment events. The research of communicative technologies of political advertising largely explains the results of the electoral field of politics and allows to forecast the results of elections both state and local. At the present stage, political and marketing technologies are becoming more diverse, and their application is reflected in the change in the consciousness of the population. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» 2019 en
dc.subject політична реклама en
dc.subject політична діяльність en
dc.subject політичні технології en
dc.subject маркетингові технології en
dc.subject імідж en
dc.subject комунікативні технології en
dc.subject political advertising en
dc.subject political activity en
dc.subject political technology en
dc.subject communication technology en
dc.subject image en
dc.subject marketing technology en
dc.title Реклама як маркетингова технологія у виборчих компаніях суб’єктів політичної діяльності en
dc.title.alternative Реклама как маркетинговая технология в избирательных компаниях субъектов политической деятельности en
dc.title.alternative Advertising as a marketing technology in electoral societies of political actors en
dc.type Article in Index Copernicus en
opu.kafedra Кафедра міжнародних відносин та права = Кафедра правознавства uk
opu.citation.journal ПОЛІТИКУС en
opu.citation.firstpage 21 en
opu.citation.lastpage 25 en
opu.citation.issue Випуск 6 en
opu.staff.id ona2009@ukr.net en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию