eONPUIR

Дослідження сучасних наукових поглядів щодо сутності маркетингу регіону

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Задорожнюк, Наталія Олексіївна
dc.contributor.author Задорожнюк, Наталия Алексеевна
dc.contributor.author Zadorozhniuk, Nataliia
dc.date.accessioned 2020-06-16T18:08:15Z
dc.date.available 2020-06-16T18:08:15Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Задорожнюк, Н. О. Дослідження сучасних наукових поглядів щодо сутності маркетингу регіону / Н. О. Задорожнюк // Упр. інновац. розвитком на макро-, мезо- та мікрорівнях : матеріали V Міжнарод. наук.-практ. конф., м. Одеса, 6–7 черв. 2019 р. – Одеса, 2019. – С. 136–138. uk
dc.identifier.uri http://economics.opu.ua/files/science/innov_roz/2019/136.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10693
dc.description.abstract Маркетинг регіону є відносно новим для вітчизняної економічної науки напрямом дослідження. З підвищенням значущості розвитку територій та регіонів ці питання все частіше поставали у наукових дослідженнях різних вчених та практиків. Дослідження наукових поглядів щодо сутності поняття «маркетинг регіону» з визначенням головних ідей вчених зведено у табл. 1. Дослідження наукових поглядів щодо сутності поняття «маркетинг регіону» дозволило визначити головні ідеї відповідних наукових підходів. Виявлено, що ключовим ядром у наукових поглядах щодо сутності поняття «маркетинг регіону» різних вчених є наявність ресурсного потенціалу, який надає вагомі конкурентні переваги території або регіону. Проте, не менш важливе значення приділено споживачам товарів та послуг регіону. З метою здійснення більш глибоко аналізу наукових поглядів щодо сутності поняття «маркетинг регіону» визначено переваги та недоліки розглянутих підходів, а також розроблено певні пропозиції до їх удосконалення. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса 2019 – Одеський національний політехнічний університет en
dc.subject маркетинг регіону en
dc.subject споживчі цінності en
dc.subject потреби регіону en
dc.subject підхід en
dc.subject потенціал регіону en
dc.subject информационная инфраструктура en
dc.title Дослідження сучасних наукових поглядів щодо сутності маркетингу регіону en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра економічних систем та управління інноваційним розвитком uk
opu.citation.firstpage 136 en
opu.citation.lastpage 138 en
opu.citation.conference Управління інноваційним розвитком на макро-, мезо- та мікрорівнях: матеріали V міжнародної науково-практичної конференції en
opu.staff.id n.o.zadorozhnyuk@opu.ua en
opu.conference.dates 6–7 червня 2019 року en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию