Аннотация:
Маркетинг регіону є відносно новим для вітчизняної економічної науки напрямом дослідження. З підвищенням значущості розвитку територій та регіонів ці питання все частіше поставали у наукових дослідженнях різних вчених та практиків. Дослідження наукових поглядів щодо сутності поняття «маркетинг регіону» з визначенням головних ідей вчених зведено у табл. 1.
Дослідження наукових поглядів щодо сутності поняття «маркетинг регіону» дозволило визначити головні ідеї відповідних наукових підходів. Виявлено, що ключовим ядром у наукових поглядах щодо сутності поняття «маркетинг регіону» різних вчених є наявність ресурсного потенціалу, який надає вагомі конкурентні переваги території або регіону. Проте, не менш важливе значення приділено споживачам товарів та послуг регіону. З метою здійснення більш глибоко аналізу наукових поглядів щодо сутності поняття «маркетинг регіону» визначено переваги та недоліки розглянутих підходів, а також розроблено певні пропозиції до їх удосконалення.