Аннотация:
Стаття присвячена дослідженню методичних підходів к підготовці фахівців з соціальної роботи у ВНЗ. Автори відзначають, що зміст усіх навчальних дисциплін у галузі соціальної роботи має носити максимально праксеологічну спрямованість. У статті аналізуються соціально-психологічні ефекті при застосуванні соціально-психологічного тренінгу у процесі практичних занять у ВНЗ. Досвід, набутий на заняттях з елементами тренінгу, в процесі вивчення дисципліни «Технології та методи соціальної роботи» сприяє формуванню і розвитку таких якостей, як самостійність, пізнавальна активність, спрямованість на оволодіння професією. Завдяки тренінгової форми організації занять забезпечується оволодіння та переосмислення теоретичних і практичних підходів, присвоєння понятійного апарату, методів і принципів соціальної роботи, що були обґрунтовані на лекціях