Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Янушевич, Ірина Анатоліївна | |
dc.contributor.author | Янушевич, Ирина Анатольевна | |
dc.contributor.author | Yanushevych, Iryna | |
dc.date.accessioned | 2020-06-29T06:59:15Z | |
dc.date.available | 2020-06-29T06:59:15Z | |
dc.date.issued | 2020-06-04 | |
dc.identifier.citation | Янушевич, І. А. Філософсько-методологічні підходи до формування вітчізняної освіти як частини європейської культури / І. А. Яушевич // Культура та мистецтво: сучасні тенденції та перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., м. Одеса, 4 черв. 2020 р. / Міжнарод. гуманітар. ун-т. - Одеса, 2020. - С. 114-117. | uk |
dc.identifier.issn | 78-966-992-119-2 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10728 | |
dc.description.abstract | Процеси європейської інтеграції охоплюють дедалі більше сфер життєдіяльності, включно вищу освіту. Україна чітко визначила орієнтир на входження в освітній і науковий простір Європейської культури, здійснює модернізацію освітньої діяльності в контексті європейських вимог, дедалі наполегливіше працює над практичним приєднанням до Болонського процесу. Саме тому ознайомлення з основними завданнями, принципами та документами, прийнятими в рамках Болонського процесу, оволодіння методами та засобами їх запровадження у вищу освіту України виявляються актуальними та своєчасними для фахівців різних напрямків. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Видавничий дім ГЕЛЬВЕТИКА | en |
dc.subject | методологичні підходи | en |
dc.subject | теорія освіти | en |
dc.title | Філософсько-методологічні підходи до формування вітчізняної освіти як частини європейської культури | en |
dc.type | Article | en |
opu.kafedra | Кафедра філософії та методології науки | uk |
opu.citation.firstpage | 114 | en |
opu.citation.lastpage | 116 | en |
opu.citation.conference | КУЛЬТУРА ТА МИСТЕТСТВО: СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ | en |
opu.staff.id | i.a.yanushevych@opu.ua | en |
opu.conference.dates | 4 червня 2020 року | en |