eONPUIR

Вплив корпоративної культури на розвиток компанії

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Замлинський, Віктор Анатолійович
dc.contributor.author Zamlynskyi, Victor
dc.contributor.author Замлинский, Виктор Анатольевич
dc.date.accessioned 2020-07-23T10:04:51Z
dc.date.available 2020-07-23T10:04:51Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Замлинський, В. А. Вплив корпоративної культури на розвиток компанії / В. А. Замлинський // Облік і фінанси. – 2019. – № 1 (83). – С. 145–151. uk
dc.identifier.issn 2307-9878
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10948
dc.description.abstract Корпоративна культура є важливим компонентом досягнення кінцевого результату – успіху або невдачі будь-якого бізнесу. Відтак корпоративна культура сучасної компанії повинна бути гнучкою та реагувати на зміни не лише ринкового середовища, а, в першу чергу, неформальних інститутів – звичок, поглядів, стереотипів в головах людей, які впливають на їх ефективність як людського капіталу. Метою статті є розкриття впливу корпоративної культури компанії на результати її діяльності в умовах конкурентного ринкового середовища, в якому визначальним чинником боротьби за успіх стали інновації, а також обґрунтування необхідності постійного оновлення корпоративної культури з врахуванням трендів розвитку економічних процесів і суспільства загалом. Виявлено, що корпоративна культура може змінюватись: «зверхувниз» за ініціативою вищого керівництва або під дією факторів зовнішнього середовища, що пов’язано з інституціалізацією суспільного життя. При цьому останній варіант є більш природнім та таким, що адекватно відображає зміни зовнішнього середовища діяльності компанії. Розкрито та обґрунтовано основні принципи формування «здорової» корпоративної культури малого бізнесу. Систематизовано основні ознаки виникнення проблем з корпоративною культурою. Розкрито зв'язок між корпоративною культурою і зміною місця роботи. Виявлено, що чим вищий рівень адаптованості корпоративної культури до сучасних умов особистого і професійного життя працівників, а також вимог конкурентного середовища, тим стабільнішою і більш функціонально ефективною буде команда, і кожен працівник зокрема, що безумовно, відобразиться на результатах діяльності компанії. Доведено необхідність постійного оновлення корпоративної культури з врахуванням трендів розвитку економічних процесів і суспільства загалом en
dc.description.abstract Corporate culture is an important component of achieving the end result – the success or failure of any business. Therefore, the corporate culture of a modern company must be flexible and respond to changes not only in the market environment, but, above all, habits, attitudes, stereotypes in the heads of people, which affect on the effectiveness of human capital. The purpose of the article is to reveal the impact of the company's corporate culture on the results of its activities in a competitive market environment, in which innovation has become a determining factor in the struggle for success, as well as to prove the need to constantly update the corporate culture, taking into account trends in the development of economic processes and society in general. It was revealed that the corporate culture can change: “from top to bottom” on the initiative of top management or under the influence of environmental factors, which is associated with the institutionalization of public life. The latter option is more natural and thus adequately reflects changes in the external environment of the company. The basic principles of the formation of a “healthy” corporate culture of small business were revealed and justified. The main features of emergence of problems with corporate culture were systematized. The connection between company's corporate culture and job place change by worker was revealed. It was revealed that the higher the level of adaptability of the corporate culture to the modern conditions of personal and professional life of employees, as well as the requirements of the competitive environment, the more stable and more functionally effective will be the work team, and each employee in particular, which will certainly affect the results of the company's activities. The need for continuous updating of corporate culture was proved, taking into account the trends in the development of economic processes and society in general. en
dc.language.iso uk en
dc.subject «здорова» корпоративна культура, розвиток компанії, управління персоналом, стиль управління, ведення бізнесу в умовах зростаючої конкуренції. en
dc.subject “healthy” corporate culture, company development, personnel management, management style, business in the face of growing competition. en
dc.title Вплив корпоративної культури на розвиток компанії en
dc.title.alternative Impact of Corporate Culture on the Company's Development en
dc.type Article in Index Copernicus en
opu.kafedra Кафедра менеджменту ім. І.П. Продіуса uk
opu.citation.journal Облік і фінанси en
opu.citation.firstpage 145 en
opu.citation.lastpage 151 en
opu.citation.issue 1(83) en
opu.staff.id v.a.zamlynskyi@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию