eONPUIR

Текст письма в контексте современной модели коммуникации и обучения медиаграмотности на уроках русского языка

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Баландина, Надежна Францевна
dc.contributor.author Баландіна, Надія Францівна
dc.contributor.author Balandina, Nadiya
dc.date.accessioned 2021-01-08T11:31:42Z
dc.date.available 2021-01-08T11:31:42Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Баландина, Н. Ф. Текст письма в контексте современной модели коммуникации и обучения медиаграмотности на уроках русского языка / Н. Ф. Баландина // Проблеми сучас. філології: лінгвістика, літературознавство, лінгводидактика : зб. наук. пр., присвяч. 25-річчю каф. філолог. дисциплін. – Полтава : ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 2016. – Вип. 9. – С. 12–20. ru
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11159
dc.description.abstract статті окреслено нові підходи щодо навчання написання листів в шкільному курсі російської мови. Лист, з одного боку, розглядається як традиційний епістолярний жанр, а, з другого, як явище, що зазнає значних перетворень під впливом зовнішніх чинників, зокрема інформаційних технологій. Відповідно, навчання написання епістол передбачає застосування двох стратегій – традиційної та інноваційної, поєднання яких дозволить на основі вже утрадиційнених методик сформувати нові, що враховують інтенсивність комунікації, успішне подолання відстаней у часі і просторі, високий ступінь рефлективності співрозмовників, що загалом забезпечує запланований ефект. en
dc.language.iso ru en
dc.subject лист en
dc.subject модель комунікації en
dc.subject інноваційна стратегія en
dc.subject медіаграмотність en
dc.title Текст письма в контексте современной модели коммуникации и обучения медиаграмотности на уроках русского языка en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльності ua
opu.citation.firstpage 12 en
opu.citation.lastpage 20 en
opu.staff.id balandina.n.f@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию