eONPUIR

Реклама у сприйнятті школярів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Баландіна, Надія Францівна
dc.contributor.author Баландина, Надежда Францевна
dc.contributor.author Balandina, Nadiya
dc.date.accessioned 2021-01-08T14:49:15Z
dc.date.available 2021-01-08T14:49:15Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Баландіна, Н. Ф. Реклама у сприйнятті школярів / Н. Ф. Баландіна // Журналістика. Філологія. Медіаосвіта : Всеукр. наук.-практ. конф., 2-3 жовт. 2014 р. : зб. наук. пр. – Полтава, 2014. – С. 5-10. ua
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11160
dc.description.abstract Практично кожна сучасна людина підпорядкована аудіовізуальній інформації, яка так чи інакше стимулює мислення, збагачує і спонукає до вчинків. Водночас вона може повести хибними шляхами при невмінні розпізнавати поверхневі і глибинні смисли, відокремлювати правдиве від неправдивого. Різновидом інформації, яка схильна до маніпуляції смислами, є реклама - відомості про особу чи товар, що в будь-який спосіб призначені привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників і т. ін. en
dc.language.iso uk en
dc.subject реклама en
dc.subject вербальні асоціації en
dc.title Реклама у сприйнятті школярів en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльності ua
opu.citation.firstpage 5 en
opu.citation.lastpage 10 en
opu.staff.id balandina.n.f@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию