eONPUIR

Навчальний текст: проблема визначення, типологія, функції

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Баландіна, Надія Францівна
dc.contributor.author Баландина, Надежда Францевна
dc.contributor.author Balandina, Nadiya
dc.date.accessioned 2021-01-08T15:24:20Z
dc.date.available 2021-01-08T15:24:20Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Баландіна, Н. Ф. Навчальний текст: проблема визначення, типологія, функції / Н. Ф. Баландіна // Філолог. науки. – 2013. – № 14. – С. 88–94. ua
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11165
dc.description.abstract У статті розглянуто проблемні питання визначення, типології та функцій навчального тексту. Визначена дихотомічна сутність навчальних текстів - статична і динамічна (власне текстова та дискурсивна) - і вказана їх роль в навчальному процесі, суть якої полягає в організації професійно спрямованої, навчально-пізнавальної, стратегічної діяльності особистості і репрезентації її навчальних дій і взаємодій. en
dc.language.iso uk en
dc.subject навчальний текст en
dc.subject навчальний дискурс en
dc.title Навчальний текст: проблема визначення, типологія, функції en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльності ua
opu.citation.journal Мовознавство en
opu.citation.firstpage 88 en
opu.citation.lastpage 94 en
opu.citation.issue 14 en
opu.staff.id balandina.n.f@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию