Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Баландіна, Надія Францівна | |
dc.contributor.author | Баландина, Надежда Францевна | |
dc.contributor.author | Balandina, Nadiya | |
dc.date.accessioned | 2021-01-08T15:24:20Z | |
dc.date.available | 2021-01-08T15:24:20Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Баландіна, Н. Ф. Навчальний текст: проблема визначення, типологія, функції / Н. Ф. Баландіна // Філолог. науки. – 2013. – № 14. – С. 88–94. | ua |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11165 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблемні питання визначення, типології та функцій навчального тексту. Визначена дихотомічна сутність навчальних текстів - статична і динамічна (власне текстова та дискурсивна) - і вказана їх роль в навчальному процесі, суть якої полягає в організації професійно спрямованої, навчально-пізнавальної, стратегічної діяльності особистості і репрезентації її навчальних дій і взаємодій. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | навчальний текст | en |
dc.subject | навчальний дискурс | en |
dc.title | Навчальний текст: проблема визначення, типологія, функції | en |
dc.type | Article | en |
opu.kafedra | Кафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльності | ua |
opu.citation.journal | Мовознавство | en |
opu.citation.firstpage | 88 | en |
opu.citation.lastpage | 94 | en |
opu.citation.issue | 14 | en |
opu.staff.id | balandina.n.f@opu.ua | en |