eONPUIR

Marketing processes modeling using integrated dynamic models

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Фомін, Олександр Олексійович
dc.contributor.author Фомин, Александр Алексеевич
dc.contributor.author Fomin, Aleksander
dc.date.accessioned 2021-01-14T09:48:11Z
dc.date.available 2021-01-14T09:48:11Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Фомін, O. O. Marketing processes modeling using integrated dynamic models / O. O. Фомін // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 1, - С. 74-82. en
dc.identifier.issn 2522-9087 (Print)
dc.identifier.issn 2523-434X (Online)
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11210
dc.description.abstract Вирішується проблема моделювання складних економічних процесів. Наведено аналітичний огляд економічних моделей, їх переваги та недоліки. Обґрунтовано використання інтегральних моделей для моделювання нелінійних динамічних процесів у маркетингових завданнях. Наведено математичні вирази для написання інтегральних моделей у вигляді багатовимірних зважених функцій. Розроблено обчислювальний метод ідентифікації інтегральних моделей у вигляді багатовимірних перехідних характеристик за допомогою вимірювання реакції ринку на вхідний вплив. Представлені результати моделювання рекламної аудиторії на прикладі рекламної кампанії вищого навчального закладу. en
dc.description.abstract In the paper it solves the problem of modeling complex economic processes. There is presented an analytical review of economic models, their advantages and disadvantages. The use of integral models for simulation of nonlinear dynamic processes in marketing tasks is substantiated. The mathematical expressions for the writing of integral models in the form of multidimensional weighted functions are given. The computational method of identification of integral models in the form of multidimensional transient characteristics is developed with the help of measuring the reaction of the market to the input influence. The results of modeling of the advertising audience on the example of the advertising campaign of the higher educational institution are presented. en
dc.language.iso en_US en
dc.publisher ОНПУ en
dc.subject цифровий маркетинг en
dc.subject маркетингова модель en
dc.subject нелінійні моделі en
dc.subject інтегральні динамічні моделі en
dc.subject digital marketing en
dc.subject marketing model en
dc.subject nonlinear models en
dc.subject integral dynamic models en
dc.title Marketing processes modeling using integrated dynamic models en
dc.type Article en
opu.citation.journal Маркетинг і цифрові технології en
opu.citation.volume 2 en
opu.citation.firstpage 74 en
opu.citation.lastpage 82 en
opu.citation.issue 1 en
opu.staff.id fomin@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию