Проведено маркетингове дослідження представників підприємств щодо бізнес-
моделей, за якими вони здійснюють підприємницьку діяльність та інструментів Інтернет-маркетингу. Класифіковано інструменти інтернет-маркетингу за ...
Бучинська, Олена Вікторівна; Бучинская, Елена Викторовна; Buchynska, Olena; Давліканова, Олена Борисівна; Давликанова, Елена Борисовна; Davlikanova, Elena; Лилик, Ірина Вікторівна; Лылык, Ирина Викторовна; Lylyk, Iryna; Яшкіна, Оксана Іванівна; Яшкина, Оксана Ивановна; Yashkina, Oksana(ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ОДЕСЬКА ПОЛІТЕХНІКА», 2021)
Наведено результати всеукраїнського дослідження щодо сприйняття населенням
реклами з сексистським контентом. Досліджено відмінність у ставленні чоловіків та жінок, людей різного віку та різного рівня освіти до дискримінаційної ...
В статті досліджено проблему використання закону про інтелектуальну власність у
паблік рілейшнз в Україні та інших країнах світу. Розглянуто вплив та можливості використання Закону України «Про авторське право і суміжні ...
У статті проаналізовано особливості бізнес-моделей та інструментів інтернет-
маркетингу. Класифіковано інструменти інтернет-маркетингу за моделлю 5P. Класифіковано
та визначено мету бізнес-моделей за моделлю 5P. Окреслено ...
У статті розглянуто поняття бренд-менеджменту у напрямах: наукових основ,
корпоративного бренд-менеджменту та процесу управління брендом (брендингу). Розкрито сутність цих понять та їх основні відмінності. Наведено ...
Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo; Гайдаєнко, Микита Олександрович; Гайдаенко, Никита Александрович; Haidaienko, Mykyta(ОНПУ, 2021)
Проведено дослідження щодо застосування маркетингового інструментарію в
політичній сфері. Доведена його ефективність в електоральному процесі на місцевому рівні.
Обґрунтовано принципи формування комунікаційної політики ...
Яшкін, Дмитро Сергійович; Яшкин, Дмитрий Сергеевич; Yashkin, Dmitry(ОНПУ, 2020)
Розглянуто підходи до прогнозування запасів продукції на підприємстві на грунті
прогнованих обсягів збуту. Доведено, що волатильність щомісячних або щоквартальних обсягів
збуту продукції підприємств може бути типологізована ...
Єпіфанова, Ірина Миколаївна; Епифанова, Ирина Николаевна; Epifanova, Irina(ОНПУ, 2020)
У статті проведено дослідження особливостей реалізації та етапності проведення
маркетингового аудиту. Досліджено роль маркетингового аудиту в системі підвищення
ефективності діяльності підприємства в умовах управління ...
Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo(ОНПУ, 2020)
Обгрунтовано, що проблема збуту товарного виробництва вирішується шляхом
появи маркетингу за рахунок створення ефективної системи ринкової взаємодії
продавців і покупців. Виділено роль маркетингу в системі економічних ...
Чукурна, Олена Павлівна; Чукурна, Елена Павловна; Chukurna, Olena(ОНПУ, 2020)
The article presents a methodological approach to the valuation of intangible assets and
brand value in marketing pricing policy. This approach takes into account the specifics of the formation
of intangible assets and ...
У статті розглянуті основні інструменти для просування fashion-брендів через
соціальну мережу Instagram. Розглянуто основні етапи для популяризації бренду у цій соціальній
мережі, що включають: створення та налаштування ...
The article considers the main problematic issues of application of artificial intelligence
technologies in the practice of mobile marketing in Ukraine. The tendencies of development of the
Internet environment in the ...
В статті досліджено сучасну роль сторітелінгу у цифровому маркетингу, як
ефективного інструменту комунікаційної політики. Доведено його значущість для нового
покоління споживачів. Показано, що новітні технології змінюють ...
У статті досліджено джерела ризику у діяльності страхової компанії, здійснено пошук
шляхів зниження маркетингових ризиків, досліджено взаємозв’язок організаційної структури
компанії і ризиків її збутової діяльності, ...
У статті розглянуто основні характеристики В2В-клієнтів, які обумовлюють
особливості відносин із ними. Також проаналізовано та наведено основні переваги
автоматизації стосунків із В2В-клієнтами. Здійснено розробку ...
У статті розглянуті підходи до оцінки лояльності споживачів та наведені методи, що
до них відносяться. Здійснено порівняльний аналіз підходів, що відображають основні вектори
розгляду проблеми дослідження лояльності. ...
Окландер, Михайло Анатолiйович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo; Діянова, Діана Вiкторiвнa; Диянова, Диана Викторовна; Diyanova, Diana(ОНПУ, 2019)
Стаття присвячена одному з напрямків інвестиційної стратегії міста "Одеса 5Т" у
рамках муніципального маркетингу, а саме - транспорту. В роботі розглянуті основні принципи
муніципального маркетингу міста, зміст інвестиційного ...
Яшкiн, Дмитро Сергiйович; Яшкин, Дмитрий Сергеевич; Yashkin, Dmitry(ОНПУ, 2019)
Стаття присвячена питанню оцінки логістичних ризиків машинобудівних підприємств.
За аналізом обсягів реалізації продукції всіх підгалузей та груп підприємств машинобудівної
галузі отримано сезонні індекси та прогнози ...
Розроблені і науково обґрунтовані теоретико-методологічні засади формування
системи ключових індикаторів оцінки ефективності електронної комерції, яка ґрунтується на
принципах: цілеспрямованості, системності, комплексності, ...
The article considers modern trends in the development of digital marketing in the international market. The important aspects of the influence of information technologies on the change of human everyday life and activity ...