У статті розглянуті підходи до оцінки лояльності споживачів та наведені методи, що
до них відносяться. Здійснено порівняльний аналіз підходів, що відображають основні вектори
розгляду проблеми дослідження лояльності. ...
Окландер, Михайло Анатолiйович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo; Діянова, Діана Вiкторiвнa; Диянова, Диана Викторовна; Diyanova, Diana(ОНПУ, 2019)
Стаття присвячена одному з напрямків інвестиційної стратегії міста "Одеса 5Т" у
рамках муніципального маркетингу, а саме - транспорту. В роботі розглянуті основні принципи
муніципального маркетингу міста, зміст інвестиційного ...
Яшкiн, Дмитро Сергiйович; Яшкин, Дмитрий Сергеевич; Yashkin, Dmitry(ОНПУ, 2019)
Стаття присвячена питанню оцінки логістичних ризиків машинобудівних підприємств.
За аналізом обсягів реалізації продукції всіх підгалузей та груп підприємств машинобудівної
галузі отримано сезонні індекси та прогнози ...
Розроблені і науково обґрунтовані теоретико-методологічні засади формування
системи ключових індикаторів оцінки ефективності електронної комерції, яка ґрунтується на
принципах: цілеспрямованості, системності, комплексності, ...
The article considers modern trends in the development of digital marketing in the international market. The important aspects of the influence of information technologies on the change of human everyday life and activity ...
The article deals with the relationship between the characteristics of the product and the results
of its selling, identifying the search direction of relevant characteristics of the goods. The article
proposes an algorithm ...
Івченко, Іpинa Юpіївнa; Ивченко, Ирина Юрьевна; Ivchenko, Iryna(ОНПУ, 2019)
У стaтті пpоведено дослідження зaстосувaння моделі теоpії ігоp нa підпpиємствaх,
зaйнятих у сфеpі інфоpмaційних технологій. Пpоведено аналіз можливості зaстосувaння ігрової
економіко-мaтемaтичної моделі для пpийняття ...