eONPUIR

Marketing research prospects for the development of unmanned vehicles in Ukraine

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Радкевич, Лариса Альбертівна
dc.contributor.author Радкевич, Лариса Альбертовна
dc.contributor.author Radkevych, Larysa
dc.date.accessioned 2021-01-16T09:56:24Z
dc.date.available 2021-01-16T09:56:24Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Радкевич, Л. А. Marketing research prospects for the development of unmanned vehicles in Ukraine / Л. А. Радкевич // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 4, - С. 105-117. en
dc.identifier.issn 2522-9087 (Print)
dc.identifier.issn 2523-434X (Online)
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11233
dc.description.abstract The article is devoted to the features of the introduction of unmanned transport in Ukraine. The problems that arise in the process of innovation development are considered. The survey revealed the attitude of consumers to the emergence of unmanned vehicles. On the basis of the study recommendations for the effective implementation of unmanned vehicles are formed. en
dc.language.iso en_US en
dc.publisher ОНПУ en
dc.subject marketing research en
dc.subject unmanned transport en
dc.subject innovative transport en
dc.title Marketing research prospects for the development of unmanned vehicles in Ukraine en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра маркетингу
opu.citation.journal Маркетинг і цифрові технології en
opu.citation.volume 2 en
opu.citation.firstpage 105 en
opu.citation.lastpage 117 en
opu.citation.issue 4 en
opu.staff.id l.a.radkevich@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию