eONPUIR
Геймiфiкацiя як iнструмент залучення клiєнтiв книгарнi
Войти
eONPUIR
→
2. Матеріали конференцій
→
2021
→
Modern Information Technology – Сучасні Інформаційні Технології 2021
→
Посмотреть элемент
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Геймiфiкацiя як iнструмент залучення клiєнтiв книгарнi
Голуб, Катерина Олегівна
;
Голуб, Екатерина Олеговна
;
Golub, Kateryna
;
Глава, Марія Геннадіївна
;
Глава, Мария Геннадьевна
;
Glava, Mariia
URI:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11789
Дата:
2021
Аннотация:
У роботi узагальнено теоретичнi дослiдження проблеми геймiфiкацiї в маркетингу, проаналiзовано перспективи впровадження iнструментарiю геймифiкацiї у маркетинг компанiї з метою пiдвищення мотивацiї клiєнта до здiйснення покупок.
Показать полную информацию
Файлы, содержащиеся в элементе
Имя:
72-73.pdf
Размер:
200.2Кб
Формат:
PDF
Посмотреть/
Открыть
Этот элемент содержится в следующих коллекциях
Modern Information Technology – Сучасні Інформаційні Технології 2021
13-14травня 2021 р., м. Одеса
Поиск в DSpace
Поиск в DSpace
Эта коллекция
Продвинутый поиск
Просмотр
Весь DSpace
Сообщества & Коллекции
Дата публикации
Автор
Название
xmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_type
xmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_kafedra
Эта коллекция
Дата публикации
Автор
Название
xmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_type
xmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_kafedra
Мой профиль
Войти
Зарегистрироваться
Статистика
View Usage Statistics