Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Голуб, Катерина Олегівна | |
dc.contributor.author | Голуб, Екатерина Олеговна | |
dc.contributor.author | Golub, Kateryna | |
dc.contributor.author | Глава, Марія Геннадіївна | |
dc.contributor.author | Глава, Мария Геннадьевна | |
dc.contributor.author | Glava, Mariia | |
dc.date.accessioned | 2021-07-28T07:45:38Z | |
dc.date.available | 2021-07-28T07:45:38Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Голуб, К. О. Геймiфiкацiя як iнструмент залучення клiєнтiв книгарнi / К. О. Голуб, М. Г. Глава // Modern Information Technology 2021 = Сучасні інформ. технології 2021 : матеріали одинадцятої Міжнарод. наук. конф. студентів та молодих учених / Держ. ун-т «Одес. політехніка». – Одеса, 2021. – С. 72–73. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11789 | |
dc.description.abstract | У роботi узагальнено теоретичнi дослiдження проблеми геймiфiкацiї в маркетингу, проаналiзовано перспективи впровадження iнструментарiю геймифiкацiї у маркетинг компанiї з метою пiдвищення мотивацiї клiєнта до здiйснення покупок. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Одеса: [б. в.] | en |
dc.title | Геймiфiкацiя як iнструмент залучення клiєнтiв книгарнi | en |
dc.type | Conference proceedings | en |
opu.citation.journal | Матерiали одинадцятої Міжнародної наукової конференцiї студентів та молодих учених "Сучасні інформацiйнi технології" " Modern Information Technology" | en |
opu.citation.firstpage | 72 | en |
opu.citation.lastpage | 73 | en |
opu.citation.conference | Modern Information Technology - Сучасні інформацiйнi технології 2021 | en |
opu.staff.id | glavamaria@opu.ua | en |
opu.conference.dates | 13-14травня 2021 р. | en |