eONPUIR

Геймiфiкацiя як iнструмент залучення клiєнтiв книгарнi

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Голуб, Катерина Олегівна
dc.contributor.author Голуб, Екатерина Олеговна
dc.contributor.author Golub, Kateryna
dc.contributor.author Глава, Марія Геннадіївна
dc.contributor.author Глава, Мария Геннадьевна
dc.contributor.author Glava, Mariia
dc.date.accessioned 2021-07-28T07:45:38Z
dc.date.available 2021-07-28T07:45:38Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Голуб, К. О. Геймiфiкацiя як iнструмент залучення клiєнтiв книгарнi / К. О. Голуб, М. Г. Глава // Modern Information Technology 2021 = Сучасні інформ. технології 2021 : матеріали одинадцятої Міжнарод. наук. конф. студентів та молодих учених / Держ. ун-т «Одес. політехніка». – Одеса, 2021. – С. 72–73. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11789
dc.description.abstract У роботi узагальнено теоретичнi дослiдження проблеми геймiфiкацiї в маркетингу, проаналiзовано перспективи впровадження iнструментарiю геймифiкацiї у маркетинг компанiї з метою пiдвищення мотивацiї клiєнта до здiйснення покупок. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса: [б. в.] en
dc.title Геймiфiкацiя як iнструмент залучення клiєнтiв книгарнi en
dc.type Conference proceedings en
opu.citation.journal Матерiали одинадцятої Міжнародної наукової конференцiї студентів та молодих учених "Сучасні інформацiйнi технології" " Modern Information Technology" en
opu.citation.firstpage 72 en
opu.citation.lastpage 73 en
opu.citation.conference Modern Information Technology - Сучасні інформацiйнi технології 2021 en
opu.staff.id glavamaria@opu.ua en
opu.conference.dates 13-14травня 2021 р. en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию