Аннотация:
Працездатність студентів в умовах учбового процесу та позаучбовий час підвищується при використанні спортивно-ігрового методу і, зокрема, рухливих ігор. Вони доступні широкому колу тих, що займаються. Застосування спеціально спрямованих рухливих ігор, які динамічно відповідають спортивній руховій діяльності, дає помітний ефект не лише при загальній, але й при спеціальній фізичній підготовці.
В навчально-тренувальному процесі студентів рухливі ігри можна використовувати для навчання і вдосконалення спортивної техніки, тактичної підготовки, розвитку рухових якостей, активізації уваги і розумових здібностей.
У методичних рекомендаціях наводиться опис ігор, які сприяють розвитку техніки бігу, вмінню правильно виконувати старт, фінішне прискорення, передавати естафету, долати перешкоди. У подальших розділах підібрані ігри, спрямовані на вдосконалення техніки розгону, освоєння відштовхування і приземлення в стрибках, а також ігри, що удосконалюють навички метання і штовхання. Крім того, рухливі ігри згруповані для розвитку загальної фізичної підготовленості.