eONPUIR

Просмотр 1. Періодичні видання національного університету "Одеська політехніка" по автору "b2d64a48-57c7-41f7-9d8a-892adcc5446c"

Просмотр 1. Періодичні видання національного університету "Одеська політехніка" по автору "b2d64a48-57c7-41f7-9d8a-892adcc5446c"

Отсортировать по: Порядку: Результаты:

  • Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo (ОНПУ, 2020)
    Обгрунтовано, що проблема збуту товарного виробництва вирішується шляхом появи маркетингу за рахунок створення ефективної системи ринкової взаємодії продавців і покупців. Виділено роль маркетингу в системі економічних ...
  • Окландер, Михайло Анатолiйович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo; Діянова, Діана Вiкторiвнa; Диянова, Диана Викторовна; Diyanova, Diana (ОНПУ, 2019)
    Стаття присвячена одному з напрямків інвестиційної стратегії міста "Одеса 5Т" у рамках муніципального маркетингу, а саме - транспорту. В роботі розглянуті основні принципи муніципального маркетингу міста, зміст інвестиційного ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo; Гайдаєнко, Микита Олександрович; Гайдаенко, Никита Александрович; Haidaienko, Mykyta (ОНПУ, 2021)
    Проведено дослідження щодо застосування маркетингового інструментарію в політичній сфері. Доведена його ефективність в електоральному процесі на місцевому рівні. Обґрунтовано принципи формування комунікаційної політики ...