eONPUIR

Формування реклами як специфічного виду суспільних комунікацій

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бабіна, Валентина Олександрівна
dc.contributor.author Бабина, Валентина Александровна
dc.contributor.author Babina, Valentyna
dc.date.accessioned 2022-01-15T16:58:50Z
dc.date.available 2022-01-15T16:58:50Z
dc.date.issued 2021-04-20
dc.identifier.citation Бабіна, В. О. Формування реклами як специфічного виду суспільних комунікацій / В. О. Бабіна // Акт. дискурси мистецтва естради: традиції та європ. інтеграція : матеріали Всеукр. наук. конф. наук.-пед. працівників, докторантів, аспірантів, здобувачів, магістрантів та студентів, м. Київ, 20 квіт. 2021 р. / Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - Київ, 2021. - С. 234-237. uk
dc.identifier.isbn 978-966-602-331-8
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12126
dc.language.iso uk en
dc.publisher Київ : Вид. центр КНУКіМ en
dc.title Формування реклами як специфічного виду суспільних комунікацій en
dc.title.alternative Formation of advertising as a specific type of public communications en
dc.title.alternative Формулирование рекламы как специфического вида общественных коммуникаций en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра міжнародних відносин та права = Кафедра правознавства uk
opu.citation.firstpage 234 en
opu.citation.lastpage 237 en
opu.citation.conference Актуальні дискурси мистецтва естради: традиції та європейська інтеграція: en
opu.staff.id ona2009@ukr.net en
opu.conference.dates 20 квітня 2021 р. en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию