eONPUIR

Організація служби підтримки іноземних партнерів підприємства

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бібік, Дмитро Володимирович
dc.contributor.author Bibik, Dmytro
dc.contributor.author Ковалик, Оксана Анатоліївна
dc.contributor.author Kovalyk, Oksana
dc.date.accessioned 2022-05-17T14:33:36Z
dc.date.available 2022-05-17T14:33:36Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Бібік, Д. В. Організація служби підтримки іноземних партнерів підприємства / Д. В. Бібік ; наук. керівник О. А. Ковалик // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 57-ої конф. молодих дослідників ОП-бакалаврів. - Одеса, 2022. - С. 75-78. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12570
dc.description.abstract Робота присвячена розкриттю теми важливості впровадження та організації ефективної та регулярної служби підтримки з іноземними партнерами та клієнтами підприємства на прикладі CRM-системи. Сучасні способи служби підтримки партнерів та клієнтів тепер розглядаються як обличчя компанії, найважливіший компонент продажу, маркетингу та розробки продуктів. Служба підтримки застосовує принципи обслуговування клієнтів для того, щоб надавати їм консультації та допомагати вирішувати проблеми з метою задоволення їх потреб, але, крім того, ще й для виконання функції продажу та підтримання технічної складової. en
dc.description.abstract The work is devoted to the topic of the importance of implementing and organizing an effective and regular support service with foreign partners and customers of the company on the example of CRM-system. Modern methods of partner and customer support are now seen as the face of the company, the most important component of sales, marketing and product development. The support service applies the principles of customer service to advise and help them solve problems in order to meet their needs, but also to perform the function of sales and maintenance of the technical component. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса, ОП en
dc.subject служба підтримки en
dc.subject CRM-система en
dc.subject способи підтримки іноземних клієнтів та партнерів en
dc.subject support service en
dc.subject ways to support foreign customers and partners en
dc.subject CRM-system en
dc.title Організація служби підтримки іноземних партнерів підприємства en
dc.title.alternative Organization of foreign partners support service of the enterprise en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра міжнародного менеджменту та інновацій uk
opu.citation.firstpage 75 en
opu.citation.lastpage 78 en
opu.citation.conference Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 57-ої наук. конф. молодих дослідників ОП-магістрантів en
opu.staff.id o.a.kovalik@op.edu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию