Стаття присвячена деонтологічній культурі керівника закладу
охорони здоров’я як одному з компонентів його професійного
іміджу. Зазначено, що у науково-методичній літературі
представлено розгалужені уявлення вчених щодо питань
деонтологічної культури, іміджу, професійної культури та
професійної етики. Метою статті виступило визначити
взаємовідношення деонтологічної культури та професійного
іміджу керівника закладу охорони здоров’я. Визначено, що
професійний імідж є комплексним поняттям. Професійний імідж та
деонтологічна культура взаємопов’язані, адже базуються на
моральних та етичних принципах. Складовими професійного
іміджу з позиції деонтології визначено культуру спілкування,
корпоративну культуру, командна роботу, лідерські якості, вміння
вирішувати конфлікти На основі дослідженої літератури авторами
запропоновано модель удосконалення деонтологічної культури як
складової іміджу керівника закладу охорони здоров’я.
Імплементація даної моделі вбачається через поради, круглі столи,
тренінги та вебінари з запрошеними фахівцям, дискусії.
The article deals with the healthcare institution manager’s
deontological culture as one of the components of the professional
image. It has been emphasized that the scientific and methodological
literature presents scientists’ extensive ideas regarding the issues of
deontological culture, image, professional culture, and professional
ethics. The aim of the article was to determine the relationship between
the healthcare institution manager’s deontological culture and the
professional image. Professional image and deontological culture are
interconnected because they are based on moral and ethical principles.
The components of a professional image from the standpoint of
deontology have been defined as the communication culture, corporate
culture, teamwork, leadership qualities, conflict resolution skills. This
model implementation is seen through pieces of advice, round tables,
workshops and webinars with invited professionals, and discussions.