Аннотация:
Потужний розвиток інформаційних технологій, їх проникнення в усі сфе-ри сучасного життя з початком третього тисячоліття сприяло активізації розви-тку цифрового простору. Нового поштовху цифровізація отримала за часів COVID-2019 та пов’язаною з цим вимогою «дистанційного способу життя». Ці-лком логічно, що такі зміни торкнулися і підприємницького середовища. Од-ним із новаторських рішень в умовах цифровізації стало формування та розви-ток digital-маркетингу. Цифровий маркетинг або Digital marketing – це марке-тинг, який дозволяє вести бізнес, працювати з клієнтами та комунікувати з біз-нес-партнерами за допомогою цифрових технологій інформації та комунікації та електронних гаджетів. Тобто, це маркетинг у рамках сучасних цифрових технологій.