eONPUIR

Digital-маркетинг в сучасному бізнес-середовищі

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Забарна, Елеонора Миколаївна
dc.contributor.author Zabarna, Eleonora
dc.date.accessioned 2023-05-11T07:50:07Z
dc.date.available 2023-05-11T07:50:07Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Забарна, Е. М. Digital-маркетинг в сучасному бізнес-середовищі / Е. М. Забарна // Інтегровані технології упр. : матеріали II семінару, м. Одеса, 24–25 січ. 2023 р. / Нац. ун-т «Одес. політехніка». – Одеса, 2023. – С. 3–4. en
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13505
dc.description.abstract Потужний розвиток інформаційних технологій, їх проникнення в усі сфе-ри сучасного життя з початком третього тисячоліття сприяло активізації розви-тку цифрового простору. Нового поштовху цифровізація отримала за часів COVID-2019 та пов’язаною з цим вимогою «дистанційного способу життя». Ці-лком логічно, що такі зміни торкнулися і підприємницького середовища. Од-ним із новаторських рішень в умовах цифровізації стало формування та розви-ток digital-маркетингу. Цифровий маркетинг або Digital marketing – це марке-тинг, який дозволяє вести бізнес, працювати з клієнтами та комунікувати з біз-нес-партнерами за допомогою цифрових технологій інформації та комунікації та електронних гаджетів. Тобто, це маркетинг у рамках сучасних цифрових технологій. en
dc.language.iso uk en
dc.title Digital-маркетинг в сучасному бізнес-середовищі en
dc.type Preprint en
opu.kafedra Кафедра інтегрованих технологій управління uk
opu.citation.conference Інтегровані технології управління. Матеріали 2-го семінару. en
opu.staff.id e.m.zabarna@op.edu.ua en
opu.conference.dates 24 – 25 січня 2023 р. en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию