В статті докладно розглядаються найважливіші аспекти digital-маркетингу, його сутності та специфічних рис.
Теоретичний аналіз присвячений проблемам використання інструментарію цифрового (digital) маркетингу у
комплексному просуванні як стратегії підвищення ефективності та конкурентоспроможності бізнесу. Відзначено, що в
літературі відсутній єдиний підхід до чіткого визначення даного поняття, тому розглянуті підходи до розуміння суміжних
понять. Досліджені особливості застосування окремих сучасних інструментів digital-маркетингу. Крім того, у статті
наводиться аналіз основних тенденцій розвитку цифрового маркетингу в Україні і робляться висновки про перспективи
використання різних digital-інструментів на українському ринку у 2022 році.
This article discusses in detail the most important aspects of digital marketing, its essence and specific features. Theoretical analysis
is devoted to the problems of using digital marketing tools in complex promotion as a strategy for increasing the efficiency and
competitiveness of a business. It is noted that in the literature there is no single approach to a clear definition of this concept,
therefore, approaches to understanding related concepts are considered. The features of the introduction of individual modern
digital marketing tools have been studied. In addition, the article analyzes the main trends in the development of digital marketing
in Ukraine and draws a conclusion about the prospects for using various digital tools in the Ukrainian market in 2022.