eONPUIR

Інструменти digital-маркетингу у комплексному просуванні

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Продіус, Оксана Іванівна
dc.contributor.author Prodius, Oksana
dc.contributor.author Донецкова, Валерія Андріївна
dc.contributor.author Donetskova, Valeriia
dc.date.accessioned 2023-05-31T06:04:48Z
dc.date.available 2023-05-31T06:04:48Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Продіус, О. І. Інструменти digital-маркетингу у комплексному просуванні / О. І. Продіус, В. А. Донецкова // Економ. журн. Одес. політехн. ун-ту = Economic journal Odesa polytechnic university. – 2022. – № 1 (19). – С. 56–-63. uk
dc.identifier.issn 2521-6384
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13586
dc.description.abstract В статті докладно розглядаються найважливіші аспекти digital-маркетингу, його сутності та специфічних рис. Теоретичний аналіз присвячений проблемам використання інструментарію цифрового (digital) маркетингу у комплексному просуванні як стратегії підвищення ефективності та конкурентоспроможності бізнесу. Відзначено, що в літературі відсутній єдиний підхід до чіткого визначення даного поняття, тому розглянуті підходи до розуміння суміжних понять. Досліджені особливості застосування окремих сучасних інструментів digital-маркетингу. Крім того, у статті наводиться аналіз основних тенденцій розвитку цифрового маркетингу в Україні і робляться висновки про перспективи використання різних digital-інструментів на українському ринку у 2022 році. en
dc.description.abstract This article discusses in detail the most important aspects of digital marketing, its essence and specific features. Theoretical analysis is devoted to the problems of using digital marketing tools in complex promotion as a strategy for increasing the efficiency and competitiveness of a business. It is noted that in the literature there is no single approach to a clear definition of this concept, therefore, approaches to understanding related concepts are considered. The features of the introduction of individual modern digital marketing tools have been studied. In addition, the article analyzes the main trends in the development of digital marketing in Ukraine and draws a conclusion about the prospects for using various digital tools in the Ukrainian market in 2022. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Державний університет "Одеська політехніка" en
dc.subject цифрова реклама en
dc.subject digital-маркетинг en
dc.subject інструменти digital-маркетингу en
dc.subject тренди digital-маркетингу en
dc.subject антитренди digital-маркетингу en
dc.subject комплексне просування бізнесу en
dc.subject інтернет-маркетинг en
dc.subject digital advertising en
dc.subject digital marketing en
dc.subject digital marketing tools en
dc.subject digital marketing trends en
dc.subject digital marketing anti-trends en
dc.subject integrated business promotion en
dc.subject internet marketing en
dc.title Інструменти digital-маркетингу у комплексному просуванні en
dc.title.alternative Digital marketing tools in comprehensive promotion en
dc.type Article en
opu.citation.journal Економічний журнал Одеського політехнічного університету en
opu.citation.firstpage 56 en
opu.citation.lastpage 63 en
opu.citation.issue 1 (19) en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию