Висвітлено проблему відсутності єдиного управлінського та нормативно-правового підходу щодо використання засобів цифровізації в сфері охорони здоров’я. Мета – проаналізувати інструменти публічного управління процесами цифровізації надання медичних послуг, а також виокремити недоліки, які встають на шляху реалізації цифрових проектів в цій галузі. Наголошено на важливості підвищення рівня знань і навичок з основ цифровізації охорони здоров’я серед лікарів і пацієнтів. Зроблено висновок про необхідність розробки водночас з правовими нових управлінських та фінансових механізмів, які допоможуть забезпечити встановлення надійної системи надання медичних послуг як в умовах війни, так і в період післявоєнного відновлення України. На цьому підгрунті вважаємо можливим повноцінне забезпечення прав українців в сфері надання медичних послуг, викорінення корупції, а також створення надійного захисту бази даних в держреєстрах.
There is no single management and legal approach for digitalization in the field of healthcare and this problem was showed in article. The purpose was to analyze public management tools of digitalization processes during provision of medical services. The author showed shortcomings which refrain from making digital projects in this sphere. It is necessary to improve the level of digitalization knowledge among doctors and patients. The main conclusion is to develop the new legal, management and financial tools, which help set up a robust system of providing medical services in war and post-war period in Ukraine. Аccordingly we consider it is possible to ensure peoples' rights when they receive medical services. This also relates to the eradication of corruption in medical facilities and strong protection database in state registers.