eONPUIR

Просмотр Тези доповідей 58-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі» по дате публикации

Просмотр Тези доповідей 58-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі» по дате публикации

Отсортировать по: Порядку: Результаты:

  • Бочевар, Ірина Василівна; Bochevar, Iryna; Ковтуненко, Ксенія Валеріївна; Kovtunenko, Kseniia (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    Інтелектуальний капітал є важливим елементом формування конкурентоспроможності економічних систем на всіх рівнях господарювання. У статті показано, що правильне управління інтелектуальним капіталом дозволяє покращити ...
  • Венгеренко, Аліса Вячеславівна; Vengerenko, Alisa; Коваленко, Олександр Михайлович; Kovalenko, Оleksandr (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    Робота присвячена кадровому менеджменту та його особливостям у сфері гостинності. Розглянуто суть поняття «кадровий менеджмент». Показано складові кадрового менеджменту та його роль у забезпечення успішної діяльності ...
  • Шардакова, Анастасія Дмитрівна; Shardakova, Anastasiia; Ковалик, Оксана Анатоліївна; Kovalyk, Oksana (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    Українські виробники повинні шукати можливості для збереження своєї продуктивності та конкурентоспроможності навіть у складних умовах. Релокація виробництва в інший регіон, або за кордон може бути одним з варіантів вирішення ...
  • Віговська, Вікторія Олегівна; Vihovska, Viktoriia; Ковальчук, Олександра Вікторівна; Kovalchuk, Oleksandra (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    Розглянуто особливості розвитку взаємодії між Україною та Світовою організацією торгівлі (СОТ). Визначено, які існують перспективи і проблеми, як вони з’явились та спосіб їх вирішення. Встановлено, чи вплинув військовий ...
  • Дукіна, Діана Марсівна; Dukina, Diana; Ковтуненко, Юрій Володимирович; Kovtunenko, Yurii (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    Було розглянуто різні тенденції у розвитку ризик-менеджменту, як важливого інструменту управління бізнесом. Також було зосереджено увагу на інтеграції ризик-менеджменту в стратегічне планування, використанні штучного ...
  • Колісніченко, Яна Валентинівна; Kolisnichenko, Yana; Ковтуненко, Юрій Володимирович; Kovtunenko, Yurii (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    Ця праця присвячена аналізу вивченню основних принципів та методів аналізу ризиків, що виникають при прийнятті управлінських рішень. Розглядаються основні поняття, пов'язані з ризиком та ризик-менеджментом, а також методи, ...
  • Скічко, Анастасія Павлівна; Skichko, Anastasiia; Ковтуненко, Юрій Володимирович; Kovtunenko, Yurii (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    Управління ризиками сьогодні являється одним зі складових частин розвитку та управління будь якого підприємства. Сучасний туризм пов'язує між собою соціальне середовище та різноманітні подорожі до різних країн світу які ...
  • Венгеренко, Аліса Вячеславівна; Vengerenko, Alisa; Продіус, Юлія Іванівна; Prodius, Juliia (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    Робота присвячена event-менеджменту та його особливостям у туристичній галузі. Розглядаються перспективи розвитку цього напряму діяльності. Було проаналізовано особливості, які необхідно отримати в процесі реалізації всіх ...
  • Климова, Єлизавета Ігорівна; Klymova, Yelyzaveta; Кірносова, Марина Василівна; Kirnosova, Marina (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    Розглянуто складові та переваги брендингу як одного з найважливіших інструментів маркетингу. Актуальність брендингу в сучасному світі надзвичайно важлива і постійно зростає, оскільки останній допомагає створити емоційний ...
  • Шашков, Олег Олексійович; Shashkov, Oleh; Кірносова, Марина Василівна; Кirnosova, Maryna (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    У світі споживання, де продукти-конкуренти суттєво не відрізняються один від одного, брендинг займає важливе місце в процесі персоналізації компанії. Бренд-менеджмент визначається як комплекс заходів, спрямованих на ...
  • Кожімякіна, Катерина Олесандрівна; Kozhimiakina, Kateryna; Панченко, Марія Олександрівна; Panchenko, Maria (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    У вік діджиталізації, логістичний бізнес потребує цифрові системи обліку і контролю процесів, пов'язаних з цим бізнесом. Розробник таких систем потребує чітке та повне технічне завдання, яке буде описувати очікування від ...
  • Одинець, Катерина Олександрівна; Odynets, Kateryna; Кірносова, Марина Василівна; Kirnosova, Maryna (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    У сучасному бізнесі паблікрилейшнз є важливим елементом в брендингу компанії. Він дозволяє створити позитивний імідж компанії, залучити увагу до її продуктів та послуг, зберегти довіру клієнтів, управляти кризовими ситуаціями, ...
  • Потапова, Анастасія Вікторівна; Potapova, Anastasiia; Кірносова, Марина Василівна; Kirnosova, Maryna (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    Роль залучення амбасадорів є дуже важливою для формування іміджу бренду. Їх значення у діяльності бренду є суттєвим для маркетингу компанії, так як вони сприяють побудові позитивної або негативної репутації бренду. Існує ...
  • Велика, Крістіна Сергіївна; Velyka, Kristina; Панченко, Марія Олександрівна; Panchenko, Maria (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    Проведено дослідження використання генетичних алгоритмів та оптимізацію функції в маркетингових дослідженнях за допомогою штучного інтелекту. Приведені приклади застосування генетичних алгоритмів для розв'язання проблем в ...
  • Вєсєлов, Владислав Станіславович; Viesielov, Vladyslav; Кірносова, Марина Василівна; Kirnosova, Maryna (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    Розвиток стратегії PrivateLabel (приватна марка) став значним явищем у світовій економіці. Ця стратегія полягає у випуску товарів з використанням власного бренду роздрібного магазину або мережі магазинів, замість того, щоб ...
  • Ларіна, Юлія Вікторівна; Larina, Yuliia; Кірносова, Марина Василівна; Kirnosova, Maryna (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    Досліджено необхідність розвитку та сучасні тенденції брендингу які постають у вигляді: емоційного зв'язка, персоналізації та індивідуалізації, соціальній відповідальністі і стійкості, цифровій трансформації, омніканальністі ...
  • Курамшина, Олена Олександрівна; Kuramshyna, Olena; Скрипник, Наталія Анатоліївна; Skrypnyk, Nataliia (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    Робота присвячена основним помилкам бізнес-компаній під час формування кадрового резерву. На сьогоднішній день, в умовах невизначеності вимоги до кваліфікаційної підготовки як персоналу компаній, так і резерву кадрів дедалі ...
  • Кравченко, Вікторія Миколаївна; Kravchenko, Victoria; Швидя, Євгеній Олександрович; Shvydia, Yevhenii; Продіус, Юлія Іванівна; Рrodius, Yuliia (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    Event-менеджмент є однією з найбільш складних динамічних галузей, яка вимагає ефективної організації інформаційно-аналітичної діяльності для успішного проведення різноманітних заходів, таких як конференції, виставки, ...
  • Антіпова, Ольга Михайлівна; Antipova, Olha; Кірносова, Марина Василівна; Kirnosova, Maryna (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    В даному матеріалі розглянуто використання нейромаркетингу у брендингу, застосування його принципів на практиці. Також розглянуто переваги та недоліки у цього методу,подальші перспективи розвитку нейромаркетингув світі і, ...
  • Присяжнікова, Катерина Сергіївна; Prysiazhnikova, Kateryna; Кірносова, Марина Василівна; Kirnosova, Maryna (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    Лояльність споживачів є важливим фактором для успішного бренду. Для формування лояльності необхідно мати чітку стратегію позиціонування бренду, яка підкреслює його унікальність та відповідає потребам цільової аудиторії. ...