eONPUIR

Конкурентна розвідка: сутність, підходи до визначення, задачi

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Ковтуненко, Ксенія Валеріївна
dc.contributor.author Kovtunenko, Kseniia
dc.contributor.author Пар'єва, Олександра Олександрівна
dc.contributor.author Parieva, Oleksandra
dc.date.accessioned 2023-06-29T09:01:52Z
dc.date.available 2023-06-29T09:01:52Z
dc.date.issued 2020-01-12
dc.identifier.citation Ковтуненко, К. В. Конкурентна розвідка: сутність, підходи до визначення, задачі / К. В. Ковтуненко, О. О. Пар’єва // Економ. журн. Одес. політехн. ун-ту = Economic journal Odesa polytechnic university. – 2020. – № 1 (11). – С. 120–128. uk
dc.identifier.issn 2521-6384 (Online)
dc.identifier.issn 2521-103X (Print)
dc.identifier.uri 10.15276/EJ.01.2020.15
dc.identifier.uri 10.5281/zenodo.4664295
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13768
dc.description.abstract The article is devoted to the study of the essence of the economic category "competitive intelligence". The existing approaches of domestic and foreign scientists to the definition of the essence of competitive intelligence are investigated and generalized. The reasons why enterprises conduct competitive intelligence are determined: curiosity, expectation and follow-up. A marketing approach to defining the essence of competitive intelligence is proposed, the author's interpretation is formulated. The tasks of competitive intelligence have been determined and systematized, the need for their centralization has been substantiated by creating a competitive security system at the enterprise and the corresponding structural unit. en
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню сутності економічної категорії «конкурентна розвідка». Досліджено і узагальнено існуючі підходи вітчизняних та зарубіжних науковців до визначення сутності конкурентної розвідки. Визначено причини, за якими підприємства проводять конкурентну розвідку: цікавість, очікування і наслідування-передбачення. Запропоновано маркетинговий підхід до визначення сутності конкурентної розвідки, сформульовано авторське тлумачення. Визначені та систематизовані задачі конкурентної розвідки, обґрунтована необхідність їх централізації через створення на підприємстві системи конкурентної безпеки і відповідного структурного підрозділу. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеський національний політехнічний університет en
dc.subject competitive intelligence en
dc.subject competition en
dc.subject marketing approach en
dc.subject competitive security en
dc.subject business information en
dc.subject monitoring of the competitive environment en
dc.subject конкурентна розвідка en
dc.subject конкуренція en
dc.subject маркетинговий підхід en
dc.subject конкурентна безпека en
dc.subject бізнес-інформація en
dc.subject моніторинг конкурентного середовища en
dc.title Конкурентна розвідка: сутність, підходи до визначення, задачi en
dc.title.alternative Competitive intelligence: essence, approaches to definition, objectives en
dc.type Article en
opu.citation.journal Конкурентна розвідка: сутність, підходи до визначення, задач en
opu.citation.firstpage 120 en
opu.citation.lastpage 128 en
opu.citation.issue N1(11), 2020 en
opu.staff.id k.v.kovtunenko@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию