eONPUIR

Вплив залучення амбасадорів на імідж бренду

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Потапова, Анастасія Вікторівна
dc.contributor.author Potapova, Anastasiia
dc.contributor.author Кірносова, Марина Василівна
dc.contributor.author Kirnosova, Maryna
dc.date.accessioned 2023-07-15T15:46:11Z
dc.date.available 2023-07-15T15:46:11Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Потапова, А. В. Вплив залучення амбасадорів на імідж бренду / А. В. Потапова ; наук. керівник М. В. Кірносова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 58-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2023. - С. 325-327. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13974
dc.description.abstract Роль залучення амбасадорів є дуже важливою для формування іміджу бренду. Їх значення у діяльності бренду є суттєвим для маркетингу компанії, так як вони сприяють побудові позитивної або негативної репутації бренду. Існує багато причин, чому залучення амбасадорів є ефективним маркетинговим інструментом, оскільки вони можуть впливати на усвідомлення споживачів про товар чи послугу, що особливо важливо в сучасному світі, коли споживачі стають більш свідомими і критичними. en
dc.description.abstract The role of engaging ambassadors is very important for the formation of the brand image. Their importance in brand activity is essential for company marketing, as they contribute to building a positive or negative brand reputation. There are many reasons why engaging ambassadors is an effective marketing tool, as they can influence consumer awareness of a product or service, which is especially important in today's world when consumers are becoming more conscious and critical. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Національний університет "Одеська політехніка" en
dc.subject амбасадори en
dc.subject амбасадор бренду en
dc.subject імідж бренду en
dc.subject бренд en
dc.subject репутація en
dc.subject ambassadors en
dc.subject brand ambassador en
dc.subject brand image en
dc.subject brand en
dc.subject reputation en
dc.title Вплив залучення амбасадорів на імідж бренду en
dc.title.alternative The impact of engaging ambassadors on brand image en
dc.type Conference proceedings en
opu.citation.firstpage 325 en
opu.citation.lastpage 327 en
opu.citation.conference Тези доповідей 58-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі» en
opu.conference.dates 10-17 травня 2023 р. en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию