У світі споживання, де продукти-конкуренти суттєво не відрізняються один від одного, брендинг займає важливе місце в процесі персоналізації компанії. Бренд-менеджмент визначається як комплекс заходів, спрямованих на формування образу бренду у свідомості споживачів, а також як процес створення і розвитку іміджу бренду, що безпосередньо призводить до підвищення конкурентоспроможності продукту на ринку. Бренд-менеджмент це стратегічно орієнтована управлінська діяльність компанії, заснована на формуванні, підтримці та розвитку її бренду з метою підвищення лояльності споживачів, посилення конкурентних переваг, забезпечення його стійкості для довгострокового успіху компанії та збільшення вартості бренду.
Частиною бренд-менеджменту є розробка успішних стратегій, спрямованих на підтримку та підвищення впізнаваності бренду, зміцнення асоціацій з брендом, підкреслення якості бренду та його використання. У наш час в якості нової концепції бренд-менеджменту було запропоновано бренд-лідерство. Тому, щоб зберегти конкурентну позицію, всі менеджери повинні в першу чергу враховувати цінність свого бренду при формулюванні стратегії, приділяти увагу брендингу та визначенню виграшних моментів.
In the world of consumption, where competing products do not differ significantly from each other, branding occupies an important place in the process of company personalization. Brand management is defined as a set of activities aimed at forming a brand image in the minds of consumers, as well as a process of creating and developing a brand image,which directly leads to an increase in the product's competitiveness on the market.
Brand management is a strategically oriented management activity of the company, based on the formation, maintenance and development of its brand in order to increase consumer loyalty, strengthen competitive advantages, ensure its sustainability for the long-term success of the company and increase the value of the brand.
Part of brand management is the development of successful strategies aimed at maintaining and increasing brand recognition, strengthening associations with the brand, emphasizing the quality of the brand and its use. Nowadays, brand leadership has been proposed as a new concept of brand management. Therefore, in order to maintain a competitive position, all managers must first of all consider the value of their brand when formulating a strategy, pay attention to branding and identifying winning moments.