eONPUIR

Формування методів підвищення іміджу підприємства

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Кравчук, Світлана Фарітівна
dc.date.accessioned 2023-07-18T10:55:33Z
dc.date.available 2023-07-18T10:55:33Z
dc.date.issued 2023-06
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14009
dc.description.abstract Кравчук С. Ф. Формування методів підвищення іміджу підприємства. – Кваліфікаційна робота на правах рукопису. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр» за спеціальністю 73 «Менеджмент». – Національний університет «Одеська політехніка», Одеса, 2023. У першому розділі «Теоретичні підходи до формування іміджу підприємства»: сутність поняття «імідж» та його значення для функціонування підприємства; методи формування іміджу підприємства; міжнародний досвід формування іміджу підприємства. У другому розділі «Формування іміджу ТОВ «Нова Пошта»: характеристика діяльності підприємства, фінансові результати діяльності підприємства, імідж підприємства: історія формування та сучасні реалії. У третьому розділ «Впровадження сучасних методів підвищення іміджу ТОВ «Нова Пошта»: напрямки підвищення іміджу підприємства; заходи щодо підвищення ефективності маркетингових комунікацій для формування позитивного іміджу підприємства. en
dc.subject імідж підприємства, комунікації, маркетинг, методи підвищення іміджу en
dc.title Формування методів підвищення іміджу підприємства en
dc.title.alternative Formation of methods of improving the image of the enterprise en
dc.type Other en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию