Аннотация:
Кравчук С. Ф. Формування методів підвищення іміджу підприємства. – Кваліфікаційна робота на правах рукопису.
Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр» за спеціальністю 73 «Менеджмент». – Національний університет «Одеська політехніка», Одеса, 2023.
У першому розділі «Теоретичні підходи до формування іміджу підприємства»: сутність поняття «імідж» та його значення для функціонування підприємства; методи формування іміджу підприємства; міжнародний досвід формування іміджу підприємства.
У другому розділі «Формування іміджу ТОВ «Нова Пошта»: характеристика діяльності підприємства, фінансові результати діяльності підприємства, імідж підприємства: історія формування та сучасні реалії.
У третьому розділ «Впровадження сучасних методів підвищення іміджу ТОВ «Нова Пошта»: напрямки підвищення іміджу підприємства; заходи щодо підвищення ефективності маркетингових комунікацій для формування позитивного іміджу підприємства.